Η κινεζική εταιρεία κατασκευής smartphone Xiaomi, κυκλοφόρησε το πρώτο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Η Xaomi διεκδικεί να κερδίσει ένα σημαντικό μερίδιο της αγοράς, πουλώντας αρχικά το SU7 χωρίς κερδοφορία. Οι τιμές θα κυμαίνονται από 28.140 ευρώ για το μοντέλο RWD των 295 ίππων, ενώ αυξάνονται στα 39.050 ευρώ, για την έκδοση Max AWD των 663 ίππων. Το αυτοκίνητο της Xiaomi, πέτυχε 50.000 παραγγελίες μέσα στα πρώτα 27 λεπτά κυκλοφορίας, με τη ζήτηση να διπλασιάζεται σε μόλις 3 λεπτά.
Διαθέτοντας σχεδίαση απο τον Chris Bangle, καταιγιστικές επιδόσεις και μια εντυπωσιακή γκάμα, το μεσαίο σεντάν, θα κυκλοφορήσει, με μια εντυπωσιακά χαμηλή τιμή. Παρουσιάζει μια συναρπαστική επιλογή, αφου θα στοιχίζει περίπου 3.800 ευρώ, λιγότερα από το Tesla Model 3. Το πιο εντυπωσιακό είναι, ότι, το SU7 διαθέτει ελάχιστη αυτονομία 700 χλμ, ξεπερνώντας τα 606 χλμ του Tesla. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Xiaomi, Lei Jun, ανακοίνωσε με περηφάνια ότι το sedan τους, ξεπέρασε το Model 3 στο 90% των δοκιμών.
Xiaomi SU7: Ο αντίπαλος των Tesla Model S και Porsche Taycan
Τρείς Διαφορετικές Εκδόσεις Xaomi
Με μήκος 4997 χλστ, πλάτος 1963 χλστ και ύψος 1455 χλστ, μεταξόνιο 3.000 χλστ, το SU7 θα κυκλοφορήσει σε τρεις εκδόσεις. Το βασικό μοντέλο, με τιμή 28.140 ευρώ, είναι η Standard RWD έκδοση. Διαθέτει αρχιτεκτονική 400V, μπαταρία 73,6 kWh και κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 295 ίππων και 40 κιλών ροπής.
Το Itl προσφέρει αυτονομία οδήγησης CLTC 700 χλμ και μπορεί να φορτίσει έως και 350 χλμ σε μόλις 15 λεπτά. Επόμενο στη σειρά είναι το SU7 Pro, παρόμοια εξοπλισμένο με αρχιτεκτονική 400V, αλλά με μεγαλύτερη μπαταρία 94,3 kWh. Διατηρεί τον ίδιο κινητήρα RWD των 295 ίππων που υπάρχει στο Standard μοντέλο. Με αυτονομία 830 χλμ στον κύκλο CLTC, ξεκινά από περίπου 32. 000 ευρώ.
Τέλος, στην κορυφή της γκάμας, είναι το SU7 Max, με αρχιτεκτονική 800V και μπαταρία 101 kWh. Αυτό σε συνδυασμό με διπλούς ηλεκτροκινητήρες, που παράγουν 663 ίππους και 83,8 κιλά ροπής. Το συγκεκριμένο μοντέλο, μπορεί να επιταχύνει από τα 0-100 km/h σε μόλις 2,78 δευτερόλεπτα, φτάνοντας την τελική ταχύτητα των 265 χλμ/ώρα. Προσφέρει μέγιστη αυτονομία 800 χλμ στον κύκλο CLTC και ξεκινά από τα 39.000 ευρώ.
Xiaomi SU7: Η μεγάλη δημοτικότητα φέρνει… αποζημιώσεις
Επιθετική προσέγγιση για την Xaomi
Πώς μπορεί να τα προσφέρει όλα αυτά σε τόσο χαμηλές τιμές; Ο Lei της Xiaomi, παραδέχτηκε ότι κάθε όχημα θα πωλείται με ζημιά! Δεν είναι ξεκάθαρο το πόσο μεγάλη απώλεια θα υπάρξει, αλλά το παιχνίδι κατάφερε να προσελκύσει την προσοχή των αγοραστών. Η εταιρεία ισχυρίζεται ότι έλαβε 50.000 παραγγελίες μέσα σε 27 λεπτά από το άνοιγμα των πωλήσεων. Η Xiaomi εισήλθε σε μια ανταγωνιστική αγορά EV στην Κίνα.
Παρόλα αυτά, οι CEO πολλών από τους επερχόμενους ανταγωνιστές της μάρκας, ήταν παρόντες στην παρουσίαση του SU7. Η Xiaomi αποκάλυψε επίσης μια σειρά από αξεσουάρ για το SU7 στο λανσάρισμά της.
Xiaomi: ετοιμάζει νέο SUV πριν το τέλος του έτους
Εκτός από τις θήκες smartphone, στους καταναλωτές θα προσφέρονται επίσης προσαρμοσμένα σκίαστρα για το μπροστινό παράθυρο και ένα ψυγείο αυτοκινήτου. Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία είπε ότι η τεχνολογία υποβοήθησης του οδηγού, θα είναι διαθέσιμη από τον Αύγουστο.
Τέλος, οι παραδόσεις του Xiaomi SU7 πρόκειται να ξεκινήσουν τον Απρίλιο και θα κατασκευαστεί σε ένα εργοστάσιο όπου όλα τα «βασικά βήματα» της παραγωγής, είναι πλήρως αυτοματοποιημένα. Η εταιρεία ισχυρίζεται, ότι αυτό θα της επιτρέψει να παράγει ένα αυτοκίνητο κάθε 76 δευτερόλεπτα.