Ένα μήνυμα στον ψηφιακό πίνακα οργάνων του SU7, παρείχε μια προειδοποίηση ότι το αυτοκίνητο επρόκειτο να σταματήσει. Λέγοντας στον οδηγό να ακινητοποιηθεί και να επικοινωνήσει με το ηλεκτρονικό κέντρο σέρβις της εταιρείας.
Ο ιδιοκτήτης κύριος Γουέν, αφημένος στην άκρη του δρόμου, έπρεπε να καλέσει ένα ρυμουλκούμενο για να επιστρέψει το αυτοκίνητο στο κέντρο παράδοσης. Σύμφωνα με πηγές από την Κίνα, συμπεριλαμβανομένων των Autohome και Carnewschina , το κέντρο αντιπροσώπων δεν μπόρεσε να διαγνώσει το πρόβλημα. Και ενημέρωσε τον ιδιοκτήτη ότι πρέπει να σταλεί πίσω στο εργοστάσιο, για να μάθει τι συμβαίνει.
Ο ιδιοκτήτης δεν θέλει επισκευή του αυτοκινήτου. Αντίθετα, ζήτησε ένα ολοκαίνουργιο SU7.
Πρόσθετοι ιδιοκτήτες έχουν αναφέρει διάφορα προβλήματα με το αυτοκίνητο , όπως προβλήματα βαφής. ενώ ορισμένοι έχουν εγείρει αμφιβολίες, για την αποτελεσματικότητα του συστήματος ελέγχου πρόσφυσης αλλά και μετάδοσης του αυτοκινήτου.