Xiaomi SU7: Τεστάρει στρίψιμο και κράτημα στο Nürburgring

Το Xiaomi SU7, μεταφέρθηκε για σκληρές δοκιμές διαρκείας δύο εβδομάδων, στην φημισμένη γερμανική πίστα του Nürburgring.

Ακούστε το άρθρο

H Xiaomi δεν είναι η πρώτη κινεζική εταιρεία που τελειοποιεί τα δυναμικά οδηγικά χαρακτηριστικά των μοντέλων της, επί ευρωπαϊκού εδάφους. Tο ηλεκτρικό σεντάν Xiaomi SU7 στο ντεμπούτο του στην αγορά, πραγματοποίησε 50.000 παραγγελίες μέσα σε 27 λεπτά και ξεπέρασε κάθε προσδοκία.

Xiaomi SU7: Τεστάρει στρίψιμο και κράτημα στο Nürburgring - Video

Με την ισχυρότερη έκδοσή του να αποδίδει 673 ίππους και να κάνει τα 0-100 σε μόλις 2,8”, δείχνει να έχει «κλειδώσει» το θέμα των επιδόσεων και τώρα η εταιρεία στρέφεται στην βελτίωση και εξέλιξη του μοντέλου, σε ότι αφορά την οδική του συμπεριφορά.

Xiaomi SU7: Τεστάρει στρίψιμο και κράτημα στο Nürburgring - Video

Για τον λόγο αυτό το Xiaomi SU7, μεταφέρθηκε για σκληρές δοκιμές διαρκείας δύο εβδομάδων, στην φημισμένη γερμανική πίστα του Nürburgring. Εκει τεσταρίστηκαν διαφορετικές ρυθμίσεις σκληρότητας στην ανάρτηση, όπως και διαφορετικές επιλογές γόμας ελαστικών, απο διάφορες εταιρείες.

Xiaomi SU7: Τεστάρει στρίψιμο και κράτημα στο Nürburgring - Video

Στην πίστα ήρθε με πιο επιθετικό εμπρός σπόιλερ, πίσω αεροτομή, διαφορετικής σχεδίασης ζάντες από τις υπόλοιπες εκδόσεις και βέβαια, το απαραίτητο καμουφλάζ.

Xiaomi SU7: Τεστάρει στρίψιμο και κράτημα στο Nürburgring - Video

Xiaomi SU7: Εκδόσεις

Η βασική έκδοση του Xiaomi SU7 έχει 299 ίππους και 400 Nm, απαιτώντας 5,3” για τα 0-100, ενώ στην Κίνα κοστίζει λιγότερο από το Tesla Model 3. Για την ακρίβεια, μπορείτε να το αγοράσετε με λιγότερα από €28.000.

Με μήκος πέντε μέτρα, πλάτος δύο και μεταξόνιο τρία, το Xiaomi SU7 στην μεγαλύτερη έκδοση του, είναι αντίστοιχο του Tesla Model S.  Τώρα με 670+ ίππους και 838 Nm ροπής,  στοχεύει ευθέως το Tesla Model S και την Porsche Taycan, ενώ κοστίζει κάτι λιγότερο απο 39.000 ευρώ!

 

 

 

 

 

abb_img