Ένα από τα αγαπημένα sportscars τα τελευταία χρόνια με καταγωγή από την Ιαπωνία, είναι το Lexus LFA. Η παρουσίαση του πρώτου μοντέλου έγινε το 2009 και ένα χρόνο αργότερα βγήκε στην παραγωγή. Κάποια από τα βασικά χαρακτηριστικά του ήταν η εντυπωσιακή εμφάνισή του, καθώς και ο θηριώδης κινητήρας βενζίνης.
Πιο συγκεκριμένα, το LFA διέθετε ένα χειροποίητο V10 κινητήρα βενζίνης 4,8 λίτρων, ο οποίος απέδιδε 560 ίππους. Ωστόσο, ο ήχος των εξατμίσεων σε συνδυασμό με αυτόν του κινητήρα, αποτέλεσε για πολλούς μία μελωδία στο… ακουστικό τους σύστημα.
Lexus RZ: Ζεστασιά μέσω… ακτινοβολίας
Όμως, το 2012 η εταιρεία αποφάσισε να σταματήσει την κατασκευή του ιαπωνικού μοντέλου, μιας και ήταν σε φάση περιορισμένης παραγωγής. Έτσι, μόνο 500 αντίτυπα κατάφεραν να εξέρθουν από το εργοστάσιο.
Τώρα, η ιαπωνική μάρκα επαναφέρει το όνομα Lexus LFA στο προσκήνιο, μιας και ετοιμάζει τον διάδοχό του. Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες, το νέο LFA θα είναι διαθέσιμο με δύο εξηλεκτρισμένα συστήματα κίνησης, υψηλής απόδοσης.
Ως Plug-in Hybrid το Lexus LFA πριν τον πλήρη «εξηλεκτρισμό» του
Σύμφωνα με πληροφορίες από το BestCarWeb, αρχικά το Lexus LFA θα είναι διαθέσιμο με ένα σύστημα Plug-in Hybrid. Μάλιστα, αυτό είναι πιθανό να συμβεί μέσα στο 2025. Ειδικότερα, η ιαπωνική μάρκα θα επιλέξει ένα V8 θερμικό κινητήρα βενζίνης, με χωρητικότητα 4,0 λίτρων.
Έτσι, το μηχανικό σύνολο αυτό, με τη βοήθεια διπλής υπερτροφοδότησης, θα αποδίδει 710 ίππους. Επιπλέον, σε συνδυασμό με ένα ηλεκτροκινητήρα, η ισχύς θα «ανέβει» στους 937 ίππους, κοιτώντας στα μάτια κάποιες «εξωτικές» σπορ κατασκευές.
Το ανανεωμένο Lexus RX αποκαλύπτεται!
Ωστόσο, ο ιαπωνικός Τύπος υποστηρίζει ότι ένα χρόνο αργότερα, το μοντέλο θα είναι διαθέσιμο και με αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Χωρίς περαιτέρω πληροφορίες, το ηλεκτρικό LFA, πιθανότατα να ενσωματώνει κάποια από τα χαρακτηριστικά του πρωτότυπου Electrified Sport Concept, που παρουσίασε η Lexus το 2022.
Το εν λόγω μοντέλο διέθετε ένα υψηλής απόδοσης ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, με αυτονομία 700 χιλιομέτρων. Όμως, η εταιρεία δεν είχε ανακοινώσει νούμερα απόδοσης και επιδόσεων, εκτός από την επιτάχυνση «0-100». Πιο συγκεκριμένα, το Lexus Electrified Sport Concept μπορεί να επιταχύνει από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 2 δευτερόλεπτα.
Η Lexus σχεδιάζει μηχανικό κιβώτιο για ηλεκτρικά
Εξέλιξη ενός «ψεύτικου» χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων για ηλεκτρικά οχήματα
Με τη Lexus να είναι κάτω από την «ομπρέλα» της Toyota, πιθανότατα να δούμε και ένα νέο σύστημα μετάδοσης στο μελλοντικό LFA. Σύμφωνα με παλαιότερες ανακοινώσεις της Toyota, η εταιρεία είναι σε διαδικασία εξέλιξης ενός νέου κιβωτίου ταχυτήτων, αποκλειστικά για ηλεκτρικά οχήματα.
Μάλιστα, αυτό το σύστημα μετάδοσης θα «μοιάζει» χειροκίνητο, αφού θα προσφέρει συμβατικό επιλογέα σχέσεων. Φυσικά, σκοπός της μάρκας, είναι να προσφέρει στον οδηγό των σπορ μοντέλων της, μία πιο καθαρόαιμη οδηγική εμπειρία, δίχως περιορισμούς. Έτσι και το ηλεκτρικό Lexus LFA θα διαθέτει ανάλογο σύστημα, ώστε ο οδηγό του να μπορεί εμπλακεί περισσότερο, απολαμβάνοντας τις υψηλές επιδόσεις του μοντέλου.