Παρόλο που τα SUV και τα crossover φαίνεται να είναι το στυλ αμαξώματος που επιλέγουν οι αγοραστές νέων αυτοκινήτων, τα station wagon εξακολουθούν να είναι αρκετά δημοφιλή στην Ευρώπη. Επομένως, είμαστε σίγουροι ότι το κομψό Zeekr 007 GT shooting brake δεν θα δυσκολευτεί να βρει θαυμαστές. Πρόκειται να κάνει το ντεμπούτο του στην Ευρώπη το δεύτερο τρίμηνο του 2025 και ενώ θα μπορούσε να πουλά μόνο με την εμφάνιση, η γκάμα και οι επιδόσεις φόρτισης, το τοποθετούν στην κορυφή της κατηγορίας του.
Το όνομα θα αλλάξει για την Ευρώπη, όπου θα είναι γνωστό ως Zeekr 7GT και πιθανότατα θα πωλείται παράλληλα με το sedan 007. Μπροστά, τα δύο στυλ αμαξώματος φαίνονται πανομοιότυπα, αλλά στο πλάι, η μακρύτερη οροφή του 7GT, το ξεχωρίζει από το σεντάν και το λοξό πίσω γυαλί σε στυλ fastback, του προσδίδει πιο σπορ εμφάνιση.
Το 007 ήταν το πρώτο όχημα της Zeekr, που απομακρύνθηκε από τη γνωστή πλέον σχεδιαστική γλώσσα της Lynk&Co. Η Zeekr έδωσε στο 7GT, ένα σχέδιο πλωτής οροφής με ένα μαυρισμένο τμήμα στην κολόνα C, που κάνει την οροφή να φαίνεται σαν να είναι αποσυνδεδεμένη από το υπόλοιπο αμάξωμα. Υπάρχει επίσης μια μικρή αεροτομή στην άκρη του καπό του πορτμπαγκάζ, που φαίνεται ότι λειτουργεί σε συνδυασμό με την αεροδυναμική της οροφής, για να σπρώχνει το πίσω μέρος του αυτοκινήτου προς τα κάτω.
Αυτό είναι σίγουρα ένα look, με πιο κομψή και σπορ εμφάνιση, από τον κύριο ευρωπαϊκό αντίπαλο του, το Volkswagen ID.7 Tourer. Θα μπορούσε επίσης να απομακρύνει τους αγοραστές από το πιο ακριβό Audi A6 E-Tron Avant.
Όπως και η υπόλοιπη σειρά Zeekr, το 7GT είναι χτισμένο πάνω στο Geely Sustainable Electric Architecture (SEA), το οποίο το κάνει ένα EV των 800 volt. Συνδυάστε αυτήν την ηλεκτρική αρχιτεκτονική υψηλής τάσης, με τη νέα Golden Battery και θα έχετε μέγιστη ταχύτητα γρήγορης φόρτισης DC 500 κιλοβάτ, η οποία μπορεί να προσθέσει αυτονομία 500 χλμ, σε μόλις 15 λεπτά.
Η Zeekr λέει ότι είναι η πιο γρήγορη φόρτιση μπαταρίας στον κόσμο, από 10 έως 80% σε λιγότερο από 11 λεπτά. Η Golden Battery είναι η πρώτη μπαταρία 800 volt στον κόσμο, με χημεία φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP) και σχεδιάστηκε εσωτερικά από την Geely για το Zeekr.
Το 007 sedan έχει είτε μονοκινητήριο σύστημα μετάδοσης κίνησης στους πίσω τροχούς με 416 ίππους, είτε διάταξη διπλού κινητήρα με 637 ίππους. Το «βαγόνι» θα έχει πιθανώς τις ίδιες επιλογές με την ίδια ισχύ. Στην Κίνα προσφέρονται δύο πακέτα χωρητικότητας μπαταριών: 75,6 kWh και 100 kWh, με τις τελευταίες να προσφέρουν αυτονομία έως και 870 χλμ στον αισιόδοξο κινεζικό κύκλο δοκιμών.
Το μεγαλύτερο Zeekr 001 (το πρώτο μοντέλο shooting brake της εταιρείας) με την μπαταρία 100 kWh, είναι ήδη διαθέσιμο στην Ευρώπη. Έχει τιμή εκκίνησης στη Γερμανία 59.900 € και αυτονομία WLTP 620 χλμ. Στην Κίνα, το sedan Zeekr 007 κοστίζει λίγο λιγότερο από 28.500 ευρώ, ενώ η τιμολόγηση για το «βαγόνι» δεν έχει ακόμα ανακοινωθεί. Σίγουρα οι δασμοί και η προσαύξηση, θα αυξήσουν σημαντικά την τιμή του, όταν θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη.