Chery: 3 νέες μάρκες και στο βάθος… η Ευρώπη

Η κινέζικη Chery αποκάλυψε ότι θα φέρει 3 νέες μάρκες για την ευρωπαϊκή αγορά. οι Omoda, Jaecoo και Exlantix.

Η είσοδος της Chery στην ευρωπαϊκή αγορά είναι προ των πυλών, με 3 νέες μάρκες, που φέρνουν μια φρέσκια «πνοή» στον αυτοκινητιστικό χώρο. Πιο συγκεκριμένα, αυτές είναι οι Omoda, Jaecoo και Exlantix στοχεύουν να κατακτήσουν την αγορά, προσφέροντας κάθε μία από 3 διαφορετικά μοντέλα.

Αυτό είναι το Chery QQ Wujie Pro!

Οι 3 υπο-μάρκες της Chery

Ειδικότερα, η Omoda, η οποία ήδη κυκλοφορεί στο Ηνωμένο Βασίλειο, παρουσιάζει το μοντέλο 5 crossover, διαθέσιμο στην υπόλοιπη Ευρώπη από την άνοιξη. Επιπλέον, το Omoda 5 διαθέτει πληθώρα επιλογών, συμπεριλαμβανομένης της ηλεκτρικής μπαταρίας. Σε ότι αφορά τη Jaecoo, παρουσιάζει το νέο SUV Jaecoo 7. Ακόμη, η Chery επιδιώκει τη δημιουργία μιας νέας μάρκας πολυτελείας, γνωστή ως Exlantix.

Ο διευθυντής σύμβουλος της Chery Europe, Jochen Tueting, εξήγησε σε συνέντευξη στο Auto News Europe, πως η επιλογή 3 μαρκων έχει σκοπό να καλύψει διάφορες κατηγορίες. Όπως επίσης και να ενισχύσει τη θέση της Chery στην ευρωπαϊκή αγορά. Παράλληλα, αν και δεν υπάρχουν συγκεκριμένα νούμερα για τις προβλέψεις πωλήσεων, ο Tueting ανέφερε τη δέσμευση της εταιρείας για τοπική παραγωγή σε περιπτώσεις αυξημένης ζήτησης.

GIMS Qatar 2023: Η Έκθεση της Γενεύης μετακομίζει στο Κατάρ!

Πιο αναλυτικά, δήλωσε:

«Θεωρητικά, θα μπορούσαμε αρχικά να είχαμε έρθει στην Ευρώπη με μία μόνο μάρκα, αλλά θέλουμε να καταστήσουμε σαφές ότι η Chery βρίσκεται σε ευρεία θέση, ακριβώς στην κατηγορία premium.

Επιλέξαμε μια κλασική ιδέα δικτύου αντιπροσώπων. Οι εδραιωμένοι έμποροι λιανικής γνωρίζουν καλύτερα την περιοχή πωλήσεών τους και είναι σε θέση να απευθυνθούν καλύτερα στους σωστούς πελάτες».

Οι στόχοι της εταιρείας για την Ευρώπη

Επίσης, η εταιρεία η κινέζικη εταιρεία εκδηλώνει εμπιστοσύνη στην αγορά της Ευρώπης και εκφράζει τη δέσμευση της για παροχή επιλογών. Συνδυάζοντας, φυσικά, την ποιότητα και την προηγμένη τεχνολογία. Με τις νέες μάρκες της, η Chery στοχεύει σε μια ευρύτερη παρουσία στην ευρωπαϊκή αυτόματη αγορά. Ενισχύοντας, έτσι τον ανταγωνισμό και προσφέροντας ποικιλία επιλογών στους κινητοποιητές.

Όπως σημείωσε και ο Tueting:

«Το θέμα της παραγωγής στην Ευρώπη είναι σίγουρα σχετικό για εμάς», σημείωσε. «Όπου πετύχαμε σχετικούς όγκους, ξεκινήσαμε και την τοπική παραγωγή. Στην Ευρώπη, είμαστε πεπεισμένοι ότι θα γίνουμε μια σχετική μάρκα και ότι η τοπική παραγωγή θα αποδώσει σε εύθετο χρόνο».

Πηγή: Carscoops.com

 

abb_img
spot_img