Η Xiaomi εξέπληξε τους πάντες, όταν ανακοίνωσε τα σχέδια της να κατασκευάσει ένα αυτοκίνητο το 2021. Εκείνη την εποχή, όλα τα βλέμματα ήταν στραμμένα στο iCar της Apple, γνωστό ως Project Titan, το οποίο τελικά ματαιώθηκε.
Αποδείχθηκε ότι τα πήγε καλύτερα από την Apple και η μπερλίνα SU7, κυκλοφόρησε τον Μάρτιο. Το SU7 αποδείχτηκε τρομερή επιτυχία. Είχε 5πλάσια επιτυχία από την προσδοκόμενη και ο τεχνολογικός γίγαντας, βρήκε πόρους για να αυξήσει την παραγωγή ταχύτερα από το αναμενόμενο, για να καλύψει τη ζήτηση.
Καθώς η Xiaomi θέλει να αυξήσει τον όγκο παραγωγής της, ετοιμάζει ένα επαναφορτιζόμενο υβριδικό μοντέλο, που θα έχει θερμικό κινητήρα σε ρόλο γεννήτριας.
Έχουμε ήδη δει μια διαφοροποιημένη έκδοση του SU7 να τεστάρεται στο Νίρμπουργκρινγκ, επιβεβαιώνοντας ότι η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία, θα προσανατολίσει περισσότερο τη γκάμα της στις δυτικές αγορές, όπου η σωστή οδική συμπεριφορά έχει μεγαλύτερη βαρύτητα, από ότι έχει στην Κίνα.
Διαδόθηκαν συν τοις άλλοις στον τύπο, κάποια δημοσιεύματα για μια εμφάνιση που θα παραπέμπει σε Ferrari Purosangue, με το λανσάρισμα να προγραμματίζεται για το επόμενο έτος. Ωστόσο, νέες ειδήσεις απο την Κίνα, υποδηλώνουν ότι η Xiaomi δεν πρόκειται να παραμείνει EV κατασκευαστής όπως η Tesla, με ένα PHEV επίσης στα σκαριά. Θα είναι το τρίτο μοντέλο στην γκάμα της, με προγραμματισμένη κυκλοφορία το 2026.
Για πρώτη φορά, η Xiaomi εξετάζει το ενδεχόμενο προσθήκης ενός θερμικού κινητήρα σε ρόλο γεννήτριας. Αυτό θα της επιτρέψει να συρρικνώσει το πακέτο των μπαταριών και να μειώσει ακόμη περισσότερο το βάρος και την τιμή, καθιστώντας το νέο μοντέλο πιο προσιτό.
Αλλά και προσελκύοντας όσους δεν είναι ακόμα έτοιμοι για ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Το τρίτο της αυτοκίνητο, θα είναι ένα οικογενειακό μοντέλο, πιθανότατα ένα κόμπακτ crossover.