Το καινούργιο αμιγώς ηλεκτροκίνητο Ford Capri, είναι διαθέσιμο και στη χώρα μας. Όπως ανακοινώθηκε από την επίσημη ελληνική αντιπροσωπεία, η τιμή πώλησής του ξεκινά από τις 37.200 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου του οφέλους της κρατικής επιδότησης του προγράμματος Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ, το οποίο φτάνει τις 9.000 ευρώ.
Η διαμόρφωση του εσωτερικού χώρου στο νέο Capri είναι αυτή του Explorer Electric, αλλά υπάρχουν κάποια στοιχεία, που το κάνουν να ξεχωρίζει. Όπως το τιμόνι και τα σπορ καθίσματα. Επίσης διαθέτει την κάθετα τοποθετημένη έγχρωμη οθόνη αφής SYNC Move 14,6 ιντσών που μεταβάλλει την κλίση της κατά 30 μοίρες, επιτρέποντας την αποκάλυψη ή απόκρυψη του αποθηκευτικού χώρου My Private Locker.
Επίσης, μεταξύ οδηγού και συνοδηγού υπάρχει η ευρύχωρη και πρακτική κονσόλα MegaConsole η οποία είναι 17 λίτρα, ενώ το πορτμπαγκάζ φτάνει ως τα 572 λίτρα.
Η νέα γενιά του Capri βασίζεται στην πλατφόρμα MEB του Ομίλου Volkswagen. Το καινούργιο Capri θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις αναφορικά με τις μπαταρίες του, τη μετάδοση της κίνησης στους τροχούς και τη μέγιστη ισχύ του.
Το νέο Capri διατίθεται τόσο σε δικίνητη (πισωκίνητη) όσο και σε τετρακίνητη (AWD) έκδοση. Στην πρώτη, ο ηλεκτροκινητήρας μόνιμου μαγνήτη, αποδίδει μέγιστη ισχύ 286 ίππους και μέγιστη ροπή 545 Nm. Σύμφωνα με την εταιρεία, το αυτοκίνητο επιταχύνει από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 6,4 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητά φτάνει τα 180 χλμ./ώρα.
Η τετρακίνητη έκδοση, διαθέτει εμπρός έναν ασύγχρονο ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος αποδίδει μέγιστη ροπή 134 Nm ενώ η μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύς φτάνει τους 340 ίππους. Αυτή η πιο ισχυρή έκδοση, επιταχύνει από τα 0-100 χλμ./ώρα, σε 5,3 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητά της παραμένει η ίδια στα 180 χλμ./ώρα.
Η πλατφόρμα είναι αρχιτεκτονικής 400 Volt. Το αυτοκίνητο διαθέτει φορτιστή 11 kW (ΑC) και μπορεί να φορτίσει και σε ταχυφορτιστή DC, είτε 135 kW είτε 185 kW. Σε αυτή την περίπτωση, οι μπαταρίες Standard Range φορτίζουν από το 10%-80% σε 28 λεπτά της ώρας και οι Extended Range, σε 26 λεπτά της ώρας.
Τώρα σε ότι αφορά τους συσσωρευτές του, η πρώτη έκδοση έχει μπαταρίες ιόντων λιθίου, νικελίου, κοβαλτίου, οξειδίου του μαγγανίου (NMC), ονομαστικής ενεργειακής χωρητικότητας 82,0 kWh. Η μέγιστη τυποποιημένη αυτονομία που παρέχουν φτάνει τα 627 χλμ. Η δεύτερη έκδοση, έχει τους ίδιους συσσωρευτές, αλλά η ωφέλιμη ενεργειακή χωρητικότητά τους φτάνει τα 79 kWh. Με αυτά, η μέγιστη τυποποιημένη αυτονομία, φτάνει τα 592 χλμ.
Το νέο Capri, σχεδιάστηκε και δημιουργήθηκε και πάλι στη Γερμανία και πιο ειδικά στην Κολωνία, με σκοπό να αναδείξει τόσο την ιστορία του, όσο και την ικανότητα, αλλά και την συσσωρευμένη εμπειρία των ανθρώπων της εταιρείας, που τους έκανε να κατασκευάζουν και ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα, με σπορ οδική συμπεριφορά.