Από τα 190.622 BEV που πούλησε το BMW Group, τα 179.557 οχήματα αποδίδονταν στη μάρκα BMW και λίγο περισσότερα από 11.000 EV, στη Mini και τη Rolls-Royce. Αυτό σημαίνει ότι το πρώτο εξάμηνο του έτους, η BMW αναπτύχθηκε κατά 34,1%, ξεπερνώντας τις επιδόσεις του Ομίλου συνολικά.
Οι πωλήσεις BEV του BMW Group αυξήθηκαν επίσης από το πρώτο έως το δεύτερο τρίμηνο. Η εταιρεία παρέδωσε 82.689 ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην αρχή του έτους και 107.933 αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα μεταξύ Απριλίου και Ιουνίου. Μετά το τρίμηνο ρεκόρ στα τέλη του 2023, αυτό είναι το δεύτερο καλύτερο τριμηνιαίο αποτέλεσμα, για τις πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων στο BMW Group.
Μια άλλη θετική πτυχή των αποτελεσμάτων του εξαμήνου: το μερίδιο EV στις συνολικές πωλήσεις του BMW Group αυξάνεται σταθερά. Το 2ο τρίμηνο, το 17,4 τοις εκατό όλων των οχημάτων που παραδόθηκαν (618.826) ήταν αμιγώς ηλεκτρικά, σημειώνοντας σημαντική αύξηση σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο του 2023 (14,1 τοις εκατό), αλλά και σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2024 (13,9 τοις εκατό).
Αυξάνεται και η τάση προς την κατεύθυνση των BEV. Τα 107.933 BEV ήταν περισσότερα από τα 38.550 plug-in υβριδικά το δεύτερο τρίμηνο, δηλαδή μια αναλογία 74:26 για BEV προς PHEV.
Η BMW δεν αναφέρει στο δελτίο τύπου ένα ηλεκτρικό μοντέλο που πέτυχε εξαιρετικά καλό αποτέλεσμα το δεύτερο τρίμηνο ή το πρώτο εξάμηνο του έτους. Προηγουμένως, η εταιρεία με έδρα το Μόναχο, άρεσε να δίνει έμφαση στην επιτυχία μεμονωμένων μοντέλων.
Τώρα απλώς δηλώνει: «Για τη μάρκα BMW, τα μοντέλα από την ανώτερη κατηγορία premium γίνονται όλο και πιο δημοφιλή στους πελάτες, εκτός από τα πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα». Επιπλέον, η διαθεσιμότητα της νέας Σειράς 5 έχει αυξηθεί με τη Σειρά 5 Touring και το πλήρως ηλεκτρικό i5 Touring, γι’ αυτό η εταιρεία είναι «σίγουρη» για το δεύτερο εξάμηνο του έτους, επίσης μαζί με την κυκλοφορία του νέου μοντέλου της Mini.
«Τους πρώτους έξι μήνες του έτους, είδαμε διψήφια αύξηση των πλήρως ηλεκτρικών μας οχημάτων και μοντέλων από την ανώτερη κατηγορία premium», δήλωσε ο Jochen Goller, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της BMW AG, υπεύθυνος για τους πελάτες, τα μοντέλα και τις εκπτώσεις.
«Παρά το δύσκολο περιβάλλον της αγοράς, αυξήσαμε τις πωλήσεις για την BMW το πρώτο εξάμηνο του έτους, χάρη στην ελκυστική γκάμα των προϊόντων μας. Η ισχυρή δέσμευση των εργαζομένων του BMW Group και το ισχυρό παγκόσμιο δίκτυο λιανικής μας, έχουν συμβάλει σημαντικά σε αυτό το θέμα.»
Πηγή: electrive.com