Η Lamborghini λανσάρισε την πολυαναμενόμενη Temerario, που έρχεται να αντικαταστήσει την φανταιζί Huracan. Παράλληλα, αλλάζει και ο γνώριμος κινητήρας που εφοδίαζε χρόνια τώρα, τα μοντέλα της ιταλικής φίρμας.
Σύμφωνα με την ιταλική εταιρία η Temerario «επαναπροσδιορίζει τις ίδιες έννοιες της απόδοσης, της οδηγικής απόλαυσης και της άνεσης». Η νέα εξηλεκτρισμένη Lamborghini, «δίνει τα ρέστα της», με τις επιδόσεις της.
Το αυτοκίνητο εξοπλίζεται με ένα υβριδικό σύνολο, που βασίζεται στον νέο V8 με την χωρητικότητα του να είναι 4 λίτρα. O κινητήρας είναι ο πρώτος οκτακύλινδρος σε διάταξη V, flat-plane στην ιστορία της Lamborghini, με τα turbo να είναι τοποθετημένα εντός του V, ανάμεσα στις δύο σειρές των κυλίνδρων. Ο κινητήρας με τα δύο turbo, συνδυάζεται με τρεις ηλεκτρικούς κινητήρες.
Ο ολοκαίνουργιος V8, διαθέτει μπιέλες τιτανίου, κάρτερ ξηρού τύπου, έχει άμεσο ψεκασμό, ενώ ο «κόφτης» στροφών μπαίνει στις εξωπραγματικές 10.000 σ.α.λ., κάτι που οφείλεται εν μέρει και στην αντικατάσταση των υδραυλικών ωστηρίων με μηχανικά.
Το θηριώδες μοτέρ, αποδίδει 800 ίππους, που είναι διαθέσιμοι μεταξύ 9.000 και 9.750 σ.α.λ., αλλά και 730 Nm ροπής, μεταξύ των 4.000 και 7.000 σ.α.λ. Αθροιστικά μαζί με τους ηλεκτροκινητήρες η συνδυασμένη ισχύς της Temerario, φτάνει τους 920 ίππους οι οποίοι χαρίζουν στο ιταλικό υπεραυτοκίνητο, επιτάχυνση για τα 0-100 χλμ./ώρα, σε 2,7 δευτερόλεπτα, με τη μέγιστη ταχύτητα να αγγίζει τα 340 χλμ./ώρα.
Η μπαταρία είναι χωρητικότητας 3,8 kWh, τοποθετημένη στο κεντρικό τούνελ και μπορεί να επαναφορτίσει πλήρως σε 30 λεπτά, με μέγιστο ρεύμα 7 kW, ενώ μπορεί να επαναφορτιστεί και μέσω του συστήματος ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα ή απευθείας από τον κινητήρα.
Τόσο το αμάξωμα, όσο και το πλαίσιο, είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο για περισσότερη ακαμψία στις στρεβλώσεις και λιγότερο βάρος, με το Temerario να είναι εφοδιασμένο με ζάντες 20″ μπροστά και 21″ πίσω, με τις επιλογές στην κατασκευή τους να είναι από σφυρήλατο υλικό ή carbon, ενώ τα ελαστικά είναι διαστάσεων 255/35 και 325/30 αντίστοιχα. Το σύστημα των φρένων, αποτελείται από κεραμικούς δίσκους διαμέτρου 410 χιλιοστών μπροστά και 390 χιλιοστών πίσω, με δεκαπίστονες και τετραπίστονες δαγκάνες αντίστοιχα.
Το μήκος του αυτοκινήτου ανέρχεται στα 4,706 μέτρα, το πλάτος στα 1,996 μέτρα, το ύψος στα 1,201 μέτρα, το μεταξόνιο στα 2,658 μέτρα, ενώ ζυγίζει ουκ ολίγον στα 1.690 κιλά. Τα λεπτά φωτιστικά σώματα, αποτελούν το χαρακτηριστικό γνώρισμα του μοντέλου όσον αφορά το εμπρός μέρος, με τα εξαγωνικά φώτα πορείας LED, να είναι τοποθετημένα κάτω από αυτά, στον προφυλακτήρα. Στο εσωτερικό του, συναντάμε οθόνη αφής 8,4″, ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3″ και μια οθόνη 9,1″ στη πλευρά του συνοδηγού.