Το Hyundai Ioniq 5 XRT, διαθέτει ελαστικά παντός εδάφους, ανύψωση ανάρτησης 2,3 εκατοστών, μοναδικούς μαύρους ματ τροχούς, μαύρες λεπτομέρειες, κόκκινους γάντζους ρυμούλκησης και μοναδική επένδυση καθισμάτων.
Απλά μην περιμένετε αυτό το όχημα να πηγαίνει παντού σαν ένα τύπου τζιπ. Ακόμη και με την ανύψωση, το Ioniq 5 XRT, έχει περίπου 17,8 εκατοστα απόσταση από το έδαφος. Αυτό είναι περίπου 2,5 εκατοστά λιγότερο από ένα Toyota Rav4 και 4,3 εκατοστά λιγότερο από ένα Subaru Crosstrek, επομένως το αυτοκίνητο, είναι περισσότερο κατασκευασμένο για ελαφρύ χωματόδρομο και όχι για σκληρά, ανώμαλα και βραχώδη βουνίσια μονοπάτια.
Σε συνδυασμό με τους κοντούς προβόλους, και την απόσταση των 17,8 εκατοστών από το έδαφος, σίγουρα μπορεί να οδηγηθεί στους περισσότερους βατούς χωμάτινους δρόμους. Η Hyundai λέει ότι το XRT έχει γωνία προσέγγισης 19,8 μοιρών και γωνία αναχώρησης 30,0 μοιρών, από 17,5 και 25,4 μοίρες, αντίστοιχα, στο κανονικό Ioniq 5.
Αυτά τα στοιχεία αναφέρονται στο πόσο απότομο εμπόδιο μπορεί να αντιμετωπίσει σε μια κατά μέτωπο προσέγγιση και πόσο απότομη γωνία μπορεί να διαγράψει ο πίσω προφυλακτήρας, κατά την αναχώρηση. Ωστόσο, δεδομένου του πόσα καταπληκτικά μέρη είναι προσβάσιμα μέσω δασικών δρόμων, το XRT θα πρέπει να μπορεί να σας μεταφέρει σε πολλούς περιπετειώδεις προορισμούς.
Η Hyundai στοχεύει σε πάνω από 499 χλμ αυτονομίας για το RWD Ioniq 5 μεγάλης αυτονομίας, από τα 487, χάρη σε μια μπαταρία που έχει αυξηθεί από 77,4 σε 84 kWh. Τα μοντέλα AWD θα πρέπει να προσφέρουν αυτονομία μεταξύ 402 και 451 χλμ.
Η αυτονομία του μοντέλου XRT, πιθανολογείται ότι θα είναι κάπου κοντά στα 420 χλμ, αφού πιθανότατα θα χάσει κάποια απόδοση, χάρη στα ελαστικά παντός εδάφους και το αυξημένο ύψος της οδήγησης.
Πηγή: insideevs.com