To Genesis GV60 έγινε τετρακίνητο και με 318 PS

Αναμφισβήτητα το πιο υποτιμημένο στη σειρά Genesis, η γκάμα GV60 έχει αναβαθμιστεί, με μια νέα τετρακίνητη έκδοση

Ακούστε το άρθρο

Αναμφισβήτητα το πιο περίεργο αυτοκίνητο και ίσως το πιο υποτιμημένο στη σειρά Genesis, η γκάμα GV60 έχει αναβαθμιστεί, με μια νέα τετρακίνητη έκδοση να προστίθεται για το 2025. Το ηλεκτρικό crossover δέχτηκε πολύ μικρές βελτιώσεις, συμπεριλαμβανομένου ενός νέου χρώματος βαφής (Capri Blue) και της προσθήκης ασύρματων Android Auto και Apple CarPlay, μαζί με τις υπηρεσίες Genesis Connected Services.

To Genesis GV60 έγινε τετρακίνητο και με 318 PS

Αυτές οι μικρές ενημερώσεις, ιδιαίτερα οι ασύρματες εφαρμογές αντικατοπτρισμού οθόνης,  θα κάνουν την εμπειρία οδήγησης λίγο καλύτερη. Η εισαγωγή της Standard έκδοσης AWD παρέχει επιπλέον την τετρακίνηση, σε πιο ελκυστική τιμή. Με 55.850 $, είναι μόνο 2.500 $ περισσότερο ακριβό από τον «αδερφό του» RWD, αλλά 5.050 $ φθηνότερο, από την έκδοση Advanced AWD.

To Genesis GV60 έγινε τετρακίνητο και με 318 PS

Όπως αναφέρθηκε, δεν έχουν γίνει μεγάλες επιμέρους αλλαγές. Ως εκ τούτου, το Standard AWD μοιράζεται τα επίπεδα εξοπλισμού του με το Standard RWD. Αυτό που παίρνετε για τα επιπλέον 2.500 $, είναι η πιο ισχυρή ρύθμιση Dual Motor, η οποία παράγει 318 PS και 605 Nm ροπής.

To Genesis GV60 έγινε τετρακίνητο και με 318 PS

Αυτή είναι μια σημαντική αναβάθμιση σε σχέση με τον μονοκινητήρα των 228 PS με 350 Nm, αλλά θυσιάζεται η αυτονομία. Ενώ το αρχικό μοντέλο μπορεί να διανύσει 473 χλμ (εκτιμώμενη EPA) μεταξύ διαδρομών στον φορτιστή, το Dual Motor μπορεί να διαχειριστεί μόνο 425 χλμ. Παρόλο που το Standard AWD και το Advanced AWD μοιράζονται ένα ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, οι τροχοί 20 ιντσών του τελευταίου είναι ο λόγος πίσω από την εκτίμηση της μειωμένης αυτονομίας. Η Standard έκδοση διαθέτει τροχούς 19 ιντσών.

To Genesis GV60 έγινε τετρακίνητο και με 318 PS

Αν η «βάναυση» επιτάχυνση είναι το μόνο που σας ενδιαφέρει, η εγκατάσταση διπλού κινητήρα του Performance AWD προσφέρει 435 PS και 700 Nm ροπής, με την πρώτη να αυξάνεται στους 490 PS όταν ενεργοποιείται η λειτουργία Boost. Μια περισσότερο «καυτή» έκδοση Magma, αναμένεται το επόμενο έτος.

Πηγή: carbuzz

abb_img