Η Genesis αφήνει πίσω της κάθε δισταγμό και βουτά στα βαθιά νερά του μηχανοκίνητου αθλητισμού, αποκαλύπτοντας το πρώτο της υπεραυτοκίνητο, το GMR-001. Το μοντέλο ετοιμάζεται να δώσει το «παρών» στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) του 2026, συμπεριλαμβανομένου και του μυθικού 24 Hours of Le Mans.
Η ονομασία GMR προέρχεται από τη νέα αγωνιστική ομάδα Genesis Magma Racing, ενώ το 001, δηλώνει το παρθενικό εγχείρημα της φίρμας στους αγώνες. Βασισμένο στους αυστηρούς κανονισμούς της κατηγορίας LMDh (Le Mans Daytona h), το GMR-001 χρησιμοποιεί πλαίσιο από την καταξιωμένη Oreca και διαθέτει υβριδικό σύστημα μετάδοσης, όπως επιβάλλεται από τη σειρά. Ο συνδυασμός απόδοσης φτάνει τους 697 ίππους, εκ των οποίων οι 67 προέρχονται από ηλεκτρική ισχύ, ενώ το συνολικό βάρος δεν ξεπερνά τα 1.030 κιλά.
Στην καρδιά του βρίσκεται ένας twin-turbo V8, επιλογή που μοιράζεται με ανταγωνιστές όπως οι BMW, Cadillac και Lamborghini, σε αντίθεση με τους V6 της Ferrari και Alpine ή τον V12 της Aston Martin.
Η σχεδίαση του GMR-001 μαγνητίζει: τεράστιο πίσω φτερό, αεροδυναμικός διαχύτης και χαρακτηριστικό «πτερύγιο καρχαρία» πίσω από την καμπίνα. Ως σήμα κατατεθέν της Genesis, συναντάμε τις διπλές LED λωρίδες φωτισμού γύρω από το αμάξωμα, ήδη γνωστές από τα concept X Gran Berlinetta και X Gran Racer Vision GT. Η εντυπωσιακή απόχρωση Magma Orange εξασφαλίζει μοναδική αναγνωρισιμότητα μέσα στην πίστα.
Το οδηγικό δίδυμο αποτελείται από δύο θρύλους: τον τρεις φορές νικητή του Le Mans και πρωταθλητή του WEC, Andre Lotterer, και τον Pipo Derani, τετράκις νικητή του 12 Hours of Sebring και διπλό πρωταθλητή στο IMSA. Το GMR-001 θα συμμετάσχει επίσης στο WeatherTech SportsCar Championship του 2026.
Η Genesis, αν και νέα στον χώρο των premium αυτοκινήτων, βλέπει τον μηχανοκίνητο αθλητισμό ως καταλύτη, για τη διεθνή αναγνωρισιμότητα. Όπως εξηγεί ο Chief Creative Officer της εταιρείας, Luc Donckerwolke, το motorsport δεν αποτελεί μέρος της κορεατικής κουλτούρας, κάτι που θέλει να αλλάξει, φέρνοντας το πάθος των αγώνων στη χώρα και στην ταυτότητα της μάρκας.
Η είσοδος στους αγώνες, εντάσσεται σε μια ευρύτερη στρατηγική ενίσχυσης της εικόνας της Genesis, με τη νέα σειρά υψηλών επιδόσεων Magma να ξεκινά με το GV60 Magma προς το τέλος του έτους, ένα μοντέλο που ίσως ξεπεράσει ακόμα και το 577 ίππων Hyundai Ioniq 5 N.
Όπως λέει και ο Donckerwolke: «Η Genesis ξεκινά το δικό της κεφάλαιο στο motorsport. Όπως η Bentley δημιούργησε τον μύθο της, έτσι και εμείς δημιουργούμε τα «αγόρια της Genesis».
Πηγή: autoexpress.co.uk