Ο Εθνικός μας αγώνας φαίνεται να διατηρεί τον σκληρό χαρακτήρα του. Κάτι που φαίνεται στις δηλώσεις των οδηγών στο πρώτο σέρβις του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις.
#11 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE
«Δεν ξέρουμε τι πρόβλημα έχει ο κινητήρας. Προσπαθήσαμε να το λύσουμε στις απλές, αλλά δεν τα καταφέραμε. Ο κινητήρας ρετάρει και λειτουργεί με τρεις κυλίνδρους. Για μεγάλο διάστημα είχαμε μειωμένη ισχύ».
#17 Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS
«Πιστεύω πως κάναμε ό,τι καλύτερο μπορούσαμε το πρωί. Ο ρυθμός μας είναι καλός. Οι ειδικές είχαν μπόσικο χώμα, ειδικά αν ξεκινάς δεύτερος.
Είμαι ευχαριστημένος με τη θέση μας μέχρι στιγμής. Φοράμε μαλακή γόμα, έχεις την αίσθηση ότι γλιστράει, αλλά τελικά έχεις πρόσφυση στο μαλακό χώμα. Το δεύτερο loop θα είναι πολύ απαιτητικό και ίσως θα χρειαστεί να αλλάξουμε το στήσιμο».
#8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA
«Δεν είχαμε δράματα. Οι δύο πρώτες ειδικές πήγαν καλά. Κάναμε ασφαλή επιλογή ελαστικών. Ενδεχομένως να ήταν καλύτερα με μαλακή γόμα. Στην τελευταία ειδική ίσως είχαμε λάθος στήσιμο».
#33 Elfyn EVANS / Scott MARTIN
«Δεν ανακαλύψαμε την πηγή του προβλήματος του κινητήρα. Δεν έχουμε καθόλου ισχύ. Οι μηχανικοί έχουν τώρα το λόγο. Τις επόμενες μέρες ο στόχος μας είναι να αποκτήσουμε καλή αίσθηση του αυτοκινήτου».
#16 Adrien FOURMAUX / Alexandre CORIA
«Είμαι αρκετά ευχαριστημένος από το ρυθμό μας. Χάσαμε το υβριδικό σύστημα στην πρώτη ειδική και αυτό μας επηρέασε στις επόμενες, αλλά είμαστε πανευτυχείς που βρισκόμαστε στη δεύτερη θέση. Είχαμε και τη σκόνη του Elfyn [Evans] και χάσαμε χρόνο στο τελευταίο κομμάτι της τρίτης ειδικής. Γενικά ήταν ένα καλό πρωινό».
#6 Daniel SORDO / Cándido CARRERA
«Ήταν εντάξει. Περίμενα να έχω μεγαλύτερο πλεονέκτημα λόγω της θέσης εκκίνησης. Θα μπορούσαμε να τα είχαμε πάει λίγο καλύτερα. Κάναμε διαφορετική επιλογή ελαστικών».
#13 Grégoire MUNSTER / Louis LOUKA
«Αντιμετωπίσαμε πρόβλημα με τη νεκρά στο κιβώτιο στην πρώτη ειδική, και στις επόμενες δεν λειτουργούσε το χειρόφρενο. Το αυτοκίνητο δεν μπορούσε να στρίψει».
#19 Jourdan SERDERIDIS / Frédéric MICLOTTE
«Στην πρώτη ειδική αντιμετωπίσαμε πρόβλημα με τη σκόνη. Η δεύτερη και η τρίτη ήταν καλύτερες. Αλλά τουλάχιστον βρισκόμαστε εδώ. Το ράλλυ είναι μεγάλο».
Πηγή: Δελτίο Τύπου