Η θυγατρική Chery άνοιξε επίσημα τα βιβλία παραγγελιών στο Ηνωμένο Βασίλειο, για το μεσαίου μεγέθους SUV Omoda E5 με ηλεκτρική μπαταρία. Τα πρώτα αυτοκίνητα πελατών έχουν ήδη φτάσει στο Ηνωμένο Βασίλειο. Μια υβριδική παραλλαγή θα ακολουθήσει επίσης σε μεταγενέστερη ημερομηνία.
Ο κινέζος κατασκευαστής EV, παρουσίασε τη θυγατρική του Omoda πριν από ένα χρόνο, με σχέδια να κυκλοφορήσει στις ευρωπαϊκές αγορές με ένα μείγμα τεχνολογίας κίνησης που περιλαμβάνει τόσο ηλεκτρικά όσο και οχήματα εσωτερικής καύσης. Το Omoda 5 επρόκειτο να κυκλοφορήσει στη Γερμανία την άνοιξη.
Το Ηνωμένο Βασίλειο είναι πλέον η τέταρτη αγορά στην Ευρώπη, στην οποία δραστηριοποιείται η θυγατρική Chery, μετά τη Γερμανία, την Ιταλία και την Ισπανία. Τον Φεβρουάριο, η Chery παρουσίασε το Exeed Exlantix ES και το plug-in υβριδικό SUV Omoda 7.
Όσον αφορά τις τεχνικές προδιαγραφές, το Omoda E5 είναι ένα προσθιοκίνητο μεσαίο ηλεκτρικό SUV, που τροφοδοτείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 204 PS και μια μπαταρία 61 kWh. Μπορεί να οδηγήσει έως και 414 χλμ με μία μόνο φόρτιση και επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 7,6 δευτερόλεπτα. Η μέγιστη ταχύτητα φόρτισης έχει οριστεί στα 80 kW, η οποία επιτρέπει φόρτιση 30-80% σε περίπου 28 λεπτά.
Το Omoda E5 ξεκινά από 33.055 £ και διατίθεται σε δύο επιλογές έκδοσης, με το βασικό «Comfort» και το πιο πολυτελές «Noble», που κοστίζει 1.500 £ περισσότερο, προσφέροντας κάμερα Surround 360° αρκετά χαρακτηριστικά άνεσης και ηλεκτρική ηλιοροφή. Το βασικό χρώμα «Galena Silver» είναι διαθέσιμο, ενώ οι υπόλοιπες εννέα χρωματικές επιλογές, επιβαρύνονται με επιπλέον χρέωση 500 £.
Μιλώντας για το μάρκετινγκ ενός οχήματος που έχει σχεδιαστεί κυρίως για Κινέζους πελάτες, αυτό έχει τις προκλήσεις του όπως εξήγησε ο Peter Matkin, επικεφαλής της ομάδας μηχανικών της Omoda λέγοντας: «Είμαι ο σύνδεσμος μεταξύ των μηχανικών μας στη Γερμανία και της ομάδας μας στη Σαγκάη.
Φέρνουμε οχήματα, έτσι ώστε η κινεζική ομάδα να μπορεί να αποκτήσει καλύτερο πλαίσιο για αυτό που συζητάμε ή ζητάμε και πρόσθεσε: «Έχουμε δοκιμάσει το Omoda 5 στη Γερμανία, την Ιταλία και την Ισπανία. Δεν έχουμε κάνει κάποια συγκεκριμένη οδήγηση στο Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά επιταχύνουμε την κυκλοφορία και εκεί. Είμαι βέβαιος ότι το έργο που έχουμε κάνει στην Ευρώπη και στην Κίνα, θα πρέπει να συνεχιστεί. Δεν βλέπω κανένα λόγο για τον οποίο δεν θα έπρεπε».
Πηγές: omodaauto.co.uk , autoexpress.co.uk