Το Baidu Jiyue 07 λανσάρεται με στοιχεία αυτόνομης οδήγησης L4

Το δεύτερο μοντέλο, το sedan 07, από την κοινοπραξία Baidu Geely Jiyue, κυκλοφόρησε επίσημα στις 10 Σεπτεμβρίου.

Ακούστε το άρθρο

Το δεύτερο μοντέλο, το sedan 07, από την κοινοπραξία Baidu Geely Jiyue, κυκλοφόρησε επίσημα στις 10 Σεπτεμβρίου. Αυτό έγινε σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα, από τότε που ξεκίνησαν οι προπωλήσεις για το Jiyue 07, στα τέλη του περασμένου μήνα. Τώρα γνωρίζουμε ότι υπάρχουν τρεις εκδόσεις του αυτοκινήτου και ότι η φθηνότερη τιμή είναι χαμηλότερη από την προπώληση με τις τιμές να κυμαίνονται από 209.900-299.900 γιουάν (29.500 – 42.150 USD). Οι εκδόσεις είναι οι εξής:

Στάνταρ έκδοση 660 χλμ (29.500 USD), Έκδοση μεγάλης αυτονομίας 880 χλμ (32.350 USD), Έκδοση επιδόσεων 770 χλμ (42.150 USD).

Το Baidu Jiyue 07 λανσάρεται με στοιχεία αυτόνομης οδήγησης L4

Το κύριο χαρακτηριστικό του νέου μεσαίου έως μεγάλου ηλεκτρικού σεντάν, είναι το έξυπνο σύστημα οδήγησης υψηλών προδιαγραφών Apollo 2.0, το οποίο ισχυρίζεται ότι είναι σε θέση να επιτύχει την αυτόνομη οδήγηση L4, για πρώτη φορά σε ένα αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής. Πρέπει να σημειωθεί ότι το Apollo 2.0, είναι ένα σύστημα που βασίζεται στην αντίληψη. Στην εκδήλωση έναρξης, τα κλειδιά παραδόθηκαν στον πρώτο κιόλας ιδιοκτήτη του Jiyue 07, ο οποίος είναι ο Robin Zeng, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του γίγαντα μπαταριών CATL.

Το Baidu Jiyue 07 λανσάρεται με στοιχεία αυτόνομης οδήγησης L4

Τοποθετημένο ως αμιγώς ηλεκτρικό σεντάν της κατηγορίας C, η μάρκα αναφέρεται στο Jiyue 07 ως «έξυπνο αυτοκίνητο της εποχής AI». Επιπλέον, η εταιρεία έχει προσπαθήσει να προωθήσει ότι το αυτοκίνητο, είναι πρωτότυπο κινέζικο σχέδιο και έχει αισθητική από AI.

Διαθέσιμο σε έξι χρώματα, το Jiyue 07 στο μπροστινό μέρος διαθέτει κλειστή μπροστινή μάσκα. Η συνεχής ράβδος φωτός γύρω από το κάτω μέρος του καπό, κάνει το αυτοκίνητο αρκετά διακριτικό, όταν είναι φωτισμένο και υπάρχουν δύο ομάδες προβολέων στα άκρα. Στο κάτω μέρος του φτερού υπάρχει τραπεζοειδής εισαγωγή αέρα.

Το Baidu Jiyue 07 λανσάρεται με στοιχεία αυτόνομης οδήγησης L4

Συνολικά, ο σχεδιασμός του Jiyue 07 ακολουθεί μια φουτουριστική προσέγγιση και αυτό φαίνεται ξεκάθαρα όταν πρόκειται για τα ανοίγματα των θυρών, τα οποία γίνονται μέσω κουμπιών που είναι τοποθετημένα στις κολώνες B και C. Αυτό έχει το πρόσθετο πλεονέκτημα ότι κάνει το αυτοκίνητο να φαίνεται απίστευτα κομψό.

Αυτή η κομψότητα υποστηρίζεται από έναν πραγματικό αεροδυναμικό συντελεστή Cd 0,198. Η γραμμή οροφής πέφτει σταθερά πίσω, με σχεδίαση τύπου fastback. Ένα ηλεκτρικό πίσω φτερό, ανυψώνεται αυτόματα όταν το αυτοκίνητο ξεπεράσει τα 95 χλμ./ώρα. Οι διαστάσεις του Jiyue 07, είναι 4953, 1989 και 1475 χλστ (l/w/h), με το μεταξόνιο να είναι γενναιόδωρα στα 3013 χλστ.

Το Baidu Jiyue 07 λανσάρεται με στοιχεία αυτόνομης οδήγησης L4

Στο εσωτερικό του Jiyue 07, μια οθόνη αφής 35,6 ιντσών, δεσπόζει στο ταμπλό. Αυτή η οθόνη μπορεί να λειτουργήσει ως μία ενιαία μονάδα ή να χωριστεί εικονικά σε τρία τμήματα. Ένα άλλο χαρακτηριστικό χαρακτηριστικό είναι το τιμόνι με στυλ που ξαφνιάζει. Το σύστημα πλοήγησης έχει ρυθμιστεί να έχει χαρτογράφηση σε επίπεδο λωρίδας και το αυτοκίνητο διαθέτει επίσης φωτισμό περιβάλλοντος.

Έρχεται λοιπόν σύντομα ένα μοντέλο αντίληψης από άκρο σε άκρο, με βελτιωμένες δυνατότητες ανίχνευσης, παρακολούθησης, χαρτογράφησης και κατανόησης σκηνής. Όταν αναβαθμιστεί αυτό το μοντέλο, θα αναβαθμιστούν και άλλες λειτουργίες του έξυπνου πιλοτηρίου, συμπεριλαμβανομένου του φωνητικού βοηθού SIMO, ο οποίος θα πάει στην έκδοση 2.0.

Το Baidu Jiyue 07 λανσάρεται με στοιχεία αυτόνομης οδήγησης L4

Αυτό προφανώς θα οδηγήσει τη λειτουργία του φωνητικού βοηθού πολύ πέρα ​​από το παραδοσιακό σενάριο τύπου ερώτησης-απάντησης, για να δημιουργήσει μια πιο φυσική αλληλεπίδραση. Τροφοδοτεί το σύστημα, ένα Chipset Qualcomm Snapdragon 8295P με υπολογιστική ισχύ 60 TOPS.

Στο βασικό εξοπλισμό, υπάρχουν ανεξάρτητες κλιματικές ζώνες για τον οδηγό, τον συνοδηγό και τα πίσω καθίσματα. Στο πίσω μέρος της κεντρικής κονσόλας, οι πίσω επιβάτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν μια οθόνη 7 ιντσών για τον έλεγχο του κλιματισμού, της πλοήγησης και των πολυμέσων. Ο χώρος αποσκευών είναι 581 λίτρα και αυξάνεται στα 1.573 λίτρα με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα.

Το Baidu Jiyue 07 λανσάρεται με στοιχεία αυτόνομης οδήγησης L4

Και οι δύο εκδόσεις με ένα κινητήρα του Jiyue 07, χρησιμοποιούν αρχιτεκτονική 400V, ενώ ο διπλός κινητήρας αλλάζει στα 800 Volt. Οι εκδόσεις με ένα κινητήρα, χρησιμοποιούν έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 272 PS τοποθετημένο στον πίσω άξονα, ο οποίος έχει μέγιστη ροπή 343 Nm.

Όλα αλλάζουν με την έκδοση με τον διπλό κινητήρα, η οποία έχει επίσης έναν πιο ισχυρό πίσω κινητήρα 408 PS και 373 Nm ροπής, μαζί με έναν ηλεκτροκινητήρα με ισχύ 313 PS στον μπροστινό άξονα, που μπορεί να αποδώσει έως και 280 Nm ροπής.

Το Baidu Jiyue 07 λανσάρεται με στοιχεία αυτόνομης οδήγησης L4

Το βασικό μοντέλο χρησιμοποιεί μια μπαταρία φωσφορικού σιδήρου λιθίου 71,44 kWh, ενώ οι εκδόσεις μεγάλης αυτονομίας την αντικαθιστούν με μια μπαταρία NCM 100 kWh. Παραδόξως, η έκδοση «απόδοσης» έχει μπαταρία NCM ελαφρώς χαμηλότερης χωρητικότητας 93,4 kWh. Αυτά δίνουν την αυτονομία του αυτοκινήτου στα 660, 880 και 770 χλμ, αντίστοιχα, χρησιμοποιώντας τον κύκλο μέτρησης CLTC. Η έκδοση επιδόσεων έχει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα,σε 3,5 δευτερόλεπτα.

Το Baidu Jiyue 07 λανσάρεται με στοιχεία αυτόνομης οδήγησης L4

Πιθανώς η πιο ενδιαφέρουσα πτυχή του Jiyue 07, είναι το έξυπνο σύστημα οδήγησης Apollo high-end, το οποίο θα ανοίξει σε εθνικό επίπεδο έως τα τέλη του 2024. Είναι ένα σύστημα που βασίζεται μόνο στην αντίληψη και πρέπει να αγοραστεί ως προαιρετική συνδρομή σε μηνιαία βάση ή εφάπαξ ισόβια πληρωμή.

Χρησιμοποιώντας τεχνολογία από άκρο σε άκρο, ισχυρίζεται ότι κάνει τις παρακάμψεις πιο ασφαλείς, βελτιώνει την ικανότητά της να διαπραγματεύεται διασταυρώσεις και έχει καλύτερη δυνατότητα αλλαγής λωρίδας.

Πηγή: carnewschina.com

 

abb_img