Το αυτοκίνητο σε σχήμα σφήνας που βλέπετε στις φωτογραφίες που ενσωματώνονται παρακάτω ονομάζεται Lotus Theory 1. Αυτό είναι ένα πρωτότυπο αυτοκίνητο, οπότε μην περιμένετε να το δείτε να βολτάρει στη γειτονιά σας σύντομα, αν και θα ήταν πολύ ωραίο. Βλέποντάς το από έξω, μοιάζει κάπως με ένα νόμιμο Batmobile.
Είναι κατασκευασμένο από μια ποικιλία ελαφριών υλικών, όπως ίνες γυαλιού με βάση την κυτταρίνη, ανακυκλωμένα τεμαχισμένα ανθρακονήματα, τιτάνιο, ανακυκλωμένο τζάμι, ανακυκλωμένο πολυεστέρα, ανακυκλωμένο αλουμίνιο και άλλα. Ως αποτέλεσμα, το αυτοκίνητο ζυγίζει λιγότερο από 3.500 κιλά, σύμφωνα με τη Lotus, κάτι που δεν είναι ακριβώς ρεκόρ, αλλά είναι σίγουρα αξιοσέβαστο για ένα EV, που μπορεί να φιλοξενήσει τρία άτομα, έχει μπαταρία 70 κιλοβατώρων και μπορεί σχεδόν να φτάσει τα 322 χλμ τηνώρα.
Η προαναφερθείσα μπαταρία τροφοδοτεί μια εγκατάσταση τετρακίνησης 968 ίππων, που μπορεί να ωθήσει το Theory 1 από 0 στα 100 χλμ./ώρα, σε λιγότερο από 2,5 δευτερόλεπτα, ενώ η εκτιμώμενη συνδυασμένη αυτονομία WLTP είναι 402 χλμ, με πλήρη φόρτιση.Το τιμόνι, το οποίο βρίσκεται στη μέση του πιλοτηρίου, καθώς και το κάθισμα, καλύπτονται με ένα προσαρμοστικό μαλακό και ελαφρύ ρομποτικό υφασμάτινο υλικό, κατασκευασμένο από την MotorSkins.
Διαθέτει φουσκωτούς λοβούς που αντιδρούν σε πραγματικό χρόνο, για να προσφέρουν περισσότερο κράτημα, υποστήριξη και λεπτές προτροπές για τις επερχόμενες στροφές.Τα προσκέφαλα των λεπτών σαν ξυράφι καθισμάτων, διαθέτουν επίσης τεχνολογία διφωνικού ήχου, που έχει κατασκευαστεί σε συνεργασία με την Kef για να προσφέρει εξατομικευμένα ηχητικά ακούσματα, για κάθε έναν από τους επιβάτες.
Η Lotus είπε ότι το Theory 1 concept, είναι επίσης εξοπλισμένο με το απαραίτητο υλικό για την προηγμένη υποβοήθηση οδήγησης επιπέδου 4, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων αναπτυσσόμενων lidar, έξι καμερών υψηλής ευκρίνειας και ενός συνδυασμού ραντάρ χιλιοστών μεγάλης και μικρής εμβέλειας και ένα ραντάρ υπερήχων, που παρέχουν ψηφιακό βαθμό προβολής 360 μοιρών.
Ο οδηγός ενημερώνεται για τις επερχόμενες στροφές, τους κινδύνους και οτιδήποτε άλλο μέσω ενός εκτεταμένου συστήματος εμπειρίας χρήστη, που ενσωματώνει απτική ανάδραση, φώτα LED και λέιζερ, γραφικά 2D στο τιμόνι και heads-up display, μεταξύ άλλων. Για να είναι τα πράγματα όσο το δυνατόν πιο απλά και ελαφριά, το πίσω φτερό έχει τοποθετηθεί απευθείας στο συγκρότημα κινητήρα και ανάρτησης.
Επιπλέον, το συγκρότημα κινητήρα και μπαταρίας, σχεδιάστηκε για να παίρνει τις δυνάμεις απευθείας από την ανάρτηση, εξαλείφοντας έτσι την ανάγκη για ένα επιπλέον υποπλαίσιο.Το να μπαίνεις και να βγαίνεις από το αυτοκίνητο είναι πολύ σημαντικό, ειδικά επειδή είναι τριθέσιο, έτσι η Lotus σχεδίασε ένα άγριο σχέδιο, που ανοίγει προς τα πίσω και σε τυλίγει.
Η Lotus λέει ότι το Theory 1 concept είναι το θεμέλιο για όλα τα μελλοντικά της αυτοκίνητα, επομένως, ενώ δεν θα δούμε το ηλεκτρικό τριθέσιο να πωλείται σύντομα, ενδέχεται να δούμε κάτι λίγο πιο ήπιο στο εγγύς μέλλον.
Πηγή: insideevs.com