Μια πρόσφατη πλημμύρα κατασκοπευτικών λήψεων από το SUV της Xiaomi, μας έδωσαν την καλύτερη ιδέα μέχρι στιγμής, για το πώς θα μοιάζει το επερχόμενο νέο μοντέλο. Το σημαντικό είναι ότι αυτά μας έδωσαν επίσης, την πρώτη ματιά στο εσωτερικό του.
Τους τελευταίους μήνες, ήταν γνωστό ότι η Xiaomi άλλαξε την «έμπνευση» της από την Porsche στη Ferrari για το νέο SUV, που πιστεύεται ότι θα φέρει την κωδική ονομασία MX11. Όσο περισσότερα κατασκοπευτικά πλάνα εμφανίζονται, τόσο περισσότερο το αυτοκίνητο μοιάζει με τη Ferrari Purosangue.
Οι φωτογραφίες από τη δοκιμή του αυτοκινήτου, το δείχνουν δίπλα σε ένα Audi A4 Avant. Και μπορούμε να δούμε από αυτά, ότι παρά το γεγονός ότι το νέο Xiaomi είναι SUV, έχει σχετικά παρόμοιο ύψος με το Avant. Διαθέτει σχέδιο fastback coupe SUV, με κομψή γραμμή οροφής, που εκτείνεται μέχρι το πίσω μέρος του αυτοκινήτου, δίνοντάς του μια κομψή σπορ εμφάνιση.
Αντί να είναι ένα πραγματικό SUV, είναι περισσότερο ένα crossover και όχι μόνο δεν είναι πολύ ψηλό, αλλά και η απόσταση από το έδαφος δεν είναι υψηλή. Από μπροστά, το SUV μοιάζει με το Xiaomi SU7. Το καπό είναι ανυψωμένο και στις δύο πλευρές και οι εκδόσεις υψηλών προδιαγραφών, διαθέτουν μονάδα Lidar, που τοποθετείται στην οροφή.
Οι κατασκοπευτικές λήψεις που τραβήχτηκαν σε ένα χώρο στάθμευσης, δείχνουν ότι το αυτοκίνητο καταλαμβάνει μεγάλο μέρος του χώρου στάθμευσης, υποδηλώνοντας ότι είναι αρκετά μεγάλο. Ωστόσο, η εικόνα με το A4 Avant, δείχνει ότι έχουν παρόμοιο μήκος (το Audi έχει μήκος 4.762 χλστ).
Από τα κατασκοπευτικά πλάνα, μπορούμε να δούμε ότι το αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με κίτρινες δαγκάνες φρένων και η σχεδίαση της πόρτας του χώρου αποσκευών, φαίνεται να έχει άκρο τύπου ducktail.
Η πρώτη μας ματιά στο εσωτερικό, δείχνει ότι αν και υπάρχουν ομοιότητες με το SU7 sedan, υπάρχουν επίσης σημαντικές διαφορές. Μέχρι στιγμής, οι εσωτερικές κατασκοπευτικές λήψεις είναι κακής ποιότητας, αλλά ένα πράγμα που ξεχωρίζει, είναι ότι δεν μπορούμε να δούμε τον πίνακα οργάνων στις λήψεις. Αυτό θα μπορούσε να σημαίνει, ότι ο πίνακας βρίσκεται σε διαφορετική θέση, πιο πίσω στο ταμπλό από ό,τι στο SU7. Ωστόσο, βλέπουμε μια παρόμοια μεγάλη οθόνη infotainment όπως στο sedan.
Η κεντρική κονσόλα έχει σαφείς διαφορές, με τα κουμπιά που υπάρχουν στο SU7 να μην υπάρχουν πλέον. Αντ ‘αυτού, φαίνεται να υπάρχει μια διπλή ασύρματη βάση φόρτισης κινητού τηλεφώνου, ακολουθούμενη από δύο θήκες ποτών.
Το SUV της Xiaomi αναμένεται να κυκλοφορήσει στην αγορά το πρώτο εξάμηνο του 2025. Αναμένεται ότι το SUV θα έχει παρόμοιο σύστημα μετάδοσης κίνησης με αυτό που προσφέρεται στο SU7. Αυτό σημαίνει ότι οι εκδόσεις με έναν κινητήρα, θα χρησιμοποιούν έναν ηλεκτροκινητήρα 220 kW στον πίσω άξονα, παρέχοντας μέγιστη ροπή 400 Nm.
Οι εκδόσεις με διπλό κινητήρα θα χρησιμοποιούν έναν ηλεκτροκινητήρα με ισχύ 299 PS και ροπή 338 Nm στον μπροστινό άξονα και έναν ηλεκτροκινητήρα με 374 PS με 500 Nm ροπής στον πίσω άξονα. Οι εκδόσεις υψηλότερων προδιαγραφών, θα έχουν αρχιτεκτονική 800 V, η οποία επιτρέπει την εξαιρετικά γρήγορη φόρτιση.
Πηγές: Autohome , Fast Technology , EET