Η Citroën παρουσίασε το πλήρως ηλεκτρικό C5 Aircross

Το C5 Aircross Concept αποτελεί ένα ισχυρό και χαρακτηριστικό όραμα του μελλοντικού νέου κόμπακτ SUV της Citroën.

Ακούστε το άρθρο

Η Citroën παρουσίασε το επερχόμενο C5 Aircross, ως πρωτότυπο αυτοκίνητο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού. Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία θα το λανσάρει επίσης με μια αμιγώς ηλεκτρική κίνηση. Εκτέθηκαν επίσης τα αναθεωρημένα ë-C4 και ë-C4 X, ενώ η Citroën έκανε και μια προ-παρουσίαση της νέας γενιάς του Ami.

Η Citroën παρουσίασε το πλήρως ηλεκτρικό C5 Aircross

Το C5 Aircross Concept αποτελεί ένα ισχυρό και χαρακτηριστικό όραμα του μελλοντικού SUV της Citroën. Παρουσιάζει ένα οικογενειακό SUV, που υπόσχεται ξεχωριστούς χώρους και μοναδική άνεση στο εσωτερικό του, αφού έχει σχεδιαστεί ως ένα πραγματικό «καταφύγιο» πάνω σε τροχούς, με επίκεντρο τις ανάγκες μιας οικογένειας.

Η Citroën παρουσίασε το πλήρως ηλεκτρικό C5 Aircross

Η σχεδίασή του είναι πρωτότυπη και επιβλητική, ταυτόχρονα όμως, μυώδης και αιχμηρή. Έχει τη μορφή ενός πυκνού σμιλευμένου μπλοκ, συνδυάζοντας την απλότητα των γενναιόδωρων όγκων, με την ενέργεια των σφιχτών γραμμών σχεδίασης. Σε μια αγορά SUV που δεν είναι ιδιαίτερα αεροδυναμική, χρησιμοποιεί μια σειρά από αρχιτεκτονικά και στιλιστικά τεχνάσματα, για να ενισχύσει την αποτελεσματικότητά του.

Η Citroën παρουσίασε το πλήρως ηλεκτρικό C5 Aircross

Το C5 Aircross Concept στο περίπτερο της Citroen στο Παρίσι, διαθέτει αρκετά νέα σχεδιαστικά στοιχεία. Δεν είναι σαφές εάν οι εντυπωσιακά σχεδιασμένες ζάντες, οι εξαιρετικά φουσκωμένοι θόλοι των τροχών ή οι χωνευτές λαβές των θυρών, θα φτάσουν στη σειρά παραγωγής.

Η Citroën παρουσίασε το πλήρως ηλεκτρικό C5 Aircross

Ωστόσο, το C5 Aircross Concept, διαθέτει ορισμένα στοιχεία που πιθανότατα θα δούμε στο μελλοντικό μοντέλο παραγωγής. Για παράδειγμα, το πρωτότυπο φέρει τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της Citroën, με το επανασχεδιασμένο λογότυπο και ένα σχέδιο προβολέων που φαίνεται ήδη στο ë-C3.

Η Citroën παρουσίασε το πλήρως ηλεκτρικό C5 Aircross

Μάλλον δεν θα αλλάξουν ούτε οι αναλογίες με τις κοντές προεξοχές, το ελαφρώς πεπλατυσμένο καπό και το απότομο πίσω άκρο για περισσότερο χώρο στο εσωτερικό. «Η σχεδίαση καταργεί τα περιττά υπέρ του ουσιαστικού, ενώ τονίζει τη νέα ταυτότητα της μάρκας και τη μοντέρνα αίσθηση», περιγράφει η Stellantis, για το νέο πρωτότυπο αυτοκίνητο. «Με μήκος 4,65 μέτρα, διαθέτει πρωτόγνωρες αναλογίες και προσφέρει άφθονο χώρο στο εσωτερικό».

Η Citroën παρουσίασε το πλήρως ηλεκτρικό C5 Aircross

Το αυτοκίνητο βασίζεται στην πλατφόρμα STLA Medium. Για τα τεχνικά δεδομένα, κοιτάζοντας το Peugeot e-3008 ή το Opel Grandland Electric, μας δίνει μια ιδέα για το τι να περιμένουμε. Η κορυφαία έκδοση, πιθανότατα θα χρησιμοποιεί μπαταρία 97 kWh για αυτονομία έως και 700 χιλιομέτρων. Η αυτοκινητοβιομηχανία πιθανότατα θα προσφέρει και φθηνότερες εκδόσεις με μπαταρίες 73 ή 82 kWh. Το STLA Medium είναι αρχιτεκτονικής 400 volt. Η μπαταρία των 97 kWh μπορεί να φορτιστεί «μόνο» με έως και 160 kW.

 

abb_img