Hyundai RN24: Ηλεκτρικό με το πλάι και…όπου πάει!

Με «καρδιά» από Ioniq 5 N, χαμηλότερο βάρος και κοντύτερο μεταξόνιο, το Hyundai RN24 είναι ένα παιχνίδι για «εθισμένους» στην αδρεναλίνη

Ακούστε το άρθρο

Το Hyundai RN24 concept, διαθέτει ένα ενισχυμένο roll-cage και κτηνώδη δύναμη, που «ξεφτιλίζει» σε χρόνο dt λάστιχα, ενώ πάει συνεχώς «με τις πόρτες»… που δεν έχει. Το ηλεκτρικό αυτό πρωτότυπο παιχνίδι για μεγάλα παιδιά, φοράει τα μηχανικά μέρη του ηλεκτρικού Ioniq 5 N.

Hyundai RN24: Ηλεκτρικά, με το πλάι και ...όπου πάει!

Οι Κορεάτες τεχνικοί σε μεγάλα κέφια και με δημιουργικό οίστρο, «έγδυσαν» το αμάξωμα του Ioniq 5 N από τα περιττά «καλούδια» και κατέληξαν σε κάτι που θυμίζει «όπλο» για αγώνες και πηγή αδρεναλίνης.

Το Hyundai RN24 έχει 340 χλστ κοντύτερο μεταξόνιο από το Ioniq 5 N , ώστε να προσφέρει άμεσες αντιδράσεις και μεγαλύτερη ευελιξία. Έξυπνα και έντεχνα, καταφέραν να αναπροσαρμόσουν τα κελιά της μπαταρίας και να διατηρήσουν αυτούσια τη χωρητικότητα των 84 kWh του μοντέλου παραγωγής.

Hyundai RN24: Ηλεκτρικά, με το πλάι και ...όπου πάει!

Το αποτέλεσμα της «δίαιτας» για το RN24, ήταν 400 κιλά λιγότερα από τον «δότη» Ioniq 5 N στα 1.880 κιλά. Έτσι λοιπόν αν και οι Κορεάτες δεν ανακοίνωσαν επίσημα τις επιδόσεις του, αλλά μόνο την τελική του ταχύτητα των 240 χλμ./ώρα, σίγουρα αυτές θα είναι κάτω από τα 3,5” που χρειάζεται το 5Ν για τα 0-100 χλμ./ώρα.

Hyundai RN24: Ηλεκτρικά, με το πλάι και ...όπου πάει!

Το ιδιαίτερο αυτό ηλεκτρικό τετρακίνητο «μεγάλο καρτ», που στην ευθεία «ξυρίζει», διαθέτει επίσης ηλεκτρικό χειρόφρενο για ατέλειωτα ντριφταρίσματα, καθώς και το πρόγραμμα Rally Mode, το οποίο αντιγράφει την κατανομή της ροπής του αγωνιστικού i20 N Rally1, ώστε να μοιράζει καταλλήλως τη ροπή σε όλους τους τροχούς.

Θα θέλαμε σίγουρα να το δούμε να «τρώει» την άσφαλτο και όχι μόνο, στην δημοφιλή ανάβαση του Pikes Peak.

 

 

abb_img