Λίγο μετά τον γύρο ρεκόρ, γύρω από το Nordschleife του Nürburgring, η Xiaomi ξεκίνησε τις προ-πωλήσεις του SU7 Ultra στην Κίνα. Η αρκετά αναβαθμισμένη έκδοση του πρώτου ηλεκτρικού αυτοκινήτου της Xiaomi, είναι διαθέσιμη από 814.900 γιουάν – περίπου 106.000 €. Η επίσημη κυκλοφορία έχει προγραμματιστεί για τον Μάρτιο του 2025, σύμφωνα με την Xiaomi. Ωστόσο, τα οχήματα που παραδίδονται στους πελάτες, πιθανότατα δεν θα μπορούν να τρέξουν γύρω από το Nordschleife, σε 6:46.874 λεπτά, τον χρόνο γύρου που έγραψε το SU7 Ultra στις 24 Οκτωβρίου. Το όχημα που έσπασε το ρεκόρ, ήταν το SU7 Ultra Prototype. Αυτό το μοντέλο έχει αμάξωμα από ανθρακονήματα και είναι ελαφρύτερο από το μοντέλο της παραγωγής.
Αν και το SU7 Ultra υιοθετεί σε μεγάλο βαθμό τις αεροδυναμικές βελτιώσεις του πρωτοτύπου, δεν είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα. Η μετάδοση κίνησης από την άλλη, λέγεται ότι είναι η ίδια. Η έκδοση παραγωγής, διαθέτει επίσης τρεις ηλεκτρικούς κινητήρες, δύο με την ονομασία «Super Motor V8s» και έναν ως «Super Motor V6». Τα ηλεκτρομοτέρ «Super Motor V8», έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν την ισχύ ενός βενζινοκινητήρα V8, συγκεκριμένα 578 PS το καθένα. Στους 391 PS, το «Super Motor V6», είναι το ισοδύναμο ενός κινητήρα V6. Συνολικά, το SU7 Ultra αποδίδει 1547 PS και έως και 1.770 Nm ροπής, η οποία μπορεί να ελεγχθεί με την ηλεκτρική τετρακίνηση και με την χρήση του torque vectoring.
Σε ό,τι αφορά την μπαταρία, το SU7 Ultra βασίζεται σε ένα πακέτο Qilin 2.0 της CATL. Αυτή η μπαταρία προσφέρει ενεργειακό περιεχόμενο 93,7 kWh και σύστημα ψύξης διπλής όψης. Το SU7 Ultra, με την εξαιρετικά ανεπτυγμένη μπαταρία του, μπορεί να ολοκληρώσει την τυπική διαδικασία φόρτισης από δέκα έως 80% σε έντεκα λεπτά.
Με αυτό το σύστημα κίνησης, το SU7 Ultra επιτυγχάνει τεράστιες επιδόσεις. Η επιτάχυνση από τα 0 έως τα 100 χλμ./ώρα διαρκεί μόλις 1,98 δευτερόλεπτα. Αλλά το SU7 είναι επίσης στο ίδιο μήκος κύματος, με τα πολύ πιο ακριβά σούπερ σπορ αυτοκίνητα, όταν πρόκειται για τα 0-200 χλμ./ώρα, σε 5,86 δευτερόλεπτα και για τα 0-400 μέτρα, 9,23 δευτερόλεπτα.
Δεν είναι γνωστό αν η Xiaomi θα βγάλει αρκετά χρήματα με το SU7 Ultra. Σύμφωνα με κινεζικές αναφορές, η επενδυτική τράπεζα Goldman Sachs εκτιμά ότι έως και 4.000 SU7 Ultra, θα πουληθούν το 2025. Ωστόσο, η έκδοση Ultra, μάλλον έχει αποδώσει περισσότερο ως εργαλείο μάρκετινγκ, για το βασικό SU7. Έχει γίνει πολύς λόγος για το όχημα από την πρεμιέρα του αυτό το καλοκαίρι, και ο γύρος του Nordschleife, έχει επίσης προκαλέσει μεγάλη προσοχή. Το SU7 Ultra κέρδισε την Porsche Taycan Turbo GT, η οποία είναι υπερδιπλάσια ακριβότερη στην Κίνα.
Παρεμπιπτόντως, η Xiaomi, υποθέτει ότι ο αρχικός ετήσιος στόχος των 100.000 μονάδων για το βασικό SU7, θα επιτευχθεί τον Νοέμβριο, ενώ ο στόχος είναι 120.000 μονάδες, μέχρι το τέλος του έτους. Για να το πετύχει αυτό, η εταιρεία προωθεί επίσης την επέκταση του εργοστασίου της. Η κατασκευή της επέκτασης στο εργοστάσιο στο Πεκίνο, η οποία ξεκίνησε στα τέλη Ιουλίου, πρόκειται να ολοκληρωθεί πλήρως έως τις 15 Ιουνίου 2025, με την κατασκευή της κύριας δομής, να έχει ολοκληρωθεί έως τα τέλη του 2024.