Η Volkswagen Anhui δεν θα κυκλοφορήσει κανένα νέο μοντέλο, με βάση την πλατφόρμα MEB στην Κίνα. Αντίθετα, τα νέα μοντέλα, θα χρησιμοποιούν μόνο την πλατφόρμα ηλεκτρικών αυτοκινήτων, που αναπτύσσει η Volkswagen σε συνεργασία με την Xpeng.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της κινεζικής διαδικτυακής πύλης AutoPix, ο λόγος για την απόφαση, είναι τα κακά στοιχεία πωλήσεων για το VW ID. UNYX. Το μοντέλο MEB, το οποίο κυκλοφορεί από τον Ιούλιο, κατασκευάζεται από τη VW Anhui στο Hefei, για την κινεζική αγορά. Πρόκειται ουσιαστικά για ένα Cupra Tavascan, το οποίο κατασκευάζεται επίσης στο Hefei, για τις παγκόσμιες αγορές. Το UNYX, από την άλλη πλευρά, πωλείται με τη μάρκα VW, αλλά με τον σημαντικά πιο δυναμικό σχεδιασμό του, προορίζεται να προσελκύσει ένα διαφορετικό, περισσότερο νεανικό target group στην Κίνα.
Στην πράξη ωστόσο, λέγεται ότι αυτό δεν έχει αποδειχθεί. Η δημοσίευση επικαλείται μια πηγή κοντά στη VW Anhui, να λέει ότι «εκτός από μια χούφτα μεγάλες παραγγελίες πελατών, μόνο μερικές εκατοντάδες μονάδες του ID.UNYX, έχουν πουληθεί από την κυκλοφορία του». Η VW Anhui προσφέρει έκπτωση 40.000 γιουάν (περίπου 5.200 ευρώ) στο μοντέλο μέχρι το τέλος του έτους, καθιστώντας το διαθέσιμο από 169.900 γιουάν (22.120 ευρώ).
Η VW Anhui είχε προγραμματίσει να κυκλοφορήσει τέσσερα ηλεκτρικά μοντέλα στην κινεζική αγορά έως το 2026, το ID. UNYX και άλλα τρία. Αυτά τα οχήματα επρόκειτο επίσης να χρησιμοποιήσουν την MEB, το οποίο τώρα προφανώς αμφισβητείται, λόγω των χαμηλών στοιχείων των πωλήσεων. Σύμφωνα με την έκθεση του AutoPix, αυτά τα νέα μοντέλα, δεν θα χρησιμοποιούν πλέον την MEB, αλλά την πλατφόρμα που αναπτύχθηκε από κοινού με την Xpeng. Παλαιότερα ονομαζόταν China Main Platform (CMP), αλλά η έκθεση αναφέρεται τώρα στην China Electrical Architecture (CEA).
Όσον αφορά την τεχνολογία κίνησης, το ID.UNYX, προσφέρει το γνωστό πρότυπο της πλατφόρμας MEB: η έκδοση με κίνηση στους πίσω τροχούς χρησιμοποιεί το σύστημα κίνησης APP550, με τους 285 PS σε συνδυασμό με μια μπαταρία 77 kWh. Εξασφαλίζει αυτονομία 621 χιλιομέτρων στο κινεζικό CLTC. Η τετρακίνητη έκδοση, με δεύτερο ηλεκτροκινητήρα στον μπροστινό άξονα, έχει ισχύ 340 PS. Ωστόσο, το επίκεντρο δεν ήταν ούτως ή άλλως το σύστημα κίνησης, αλλά το λογισμικό.
Μία από τις νέες εξελίξεις, είναι το λεγόμενο «3D avatar». Καθώς οι Κινέζοι πελάτες θέλουν ένα διαφορετικό είδος αλληλεπίδρασης με το όχημα, η VW πρόσθεσε ένα «διαδραστικό τρισδιάστατο avatar, βασισμένο σε AI» στη διεπαφή ανθρώπου και μηχανής. Η εμφάνισή του μπορεί να προσαρμοστεί, χρησιμοποιώντας μια εφαρμογή.