Η μάρκα σπορ αυτοκινήτων Lotus που ανήκει στην Geely απομακρύνεται από το σχέδιό της για παραγωγή αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων έως το 2028. Η εστίαση της είναι πλέον στα ηλεκτρικά οχήματα εκτεταμένης αυτονομίας (EREV). Για το σκοπό αυτό, εργάζεται πάνω στην τεχνολογία «Super Hybrid».
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Lotus, Feng Qingfeng, μίλησε σε δημοσιογράφους στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Guangzhou στην Κίνα, λέγοντας ότι δεν βλέπει το όφελος από το να είναι αποκλειστικά ηλεκτρικοί και ότι οι καταναλωτές που θέλουν να αγοράσουν ένα αυτοκίνητο στο εύρος τιμών της Lotus, ενδιαφέρονται λιγότερο για αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
«Οι κινητήρες των πολυτελών υβριδικών αυτοκινήτων, είναι ήδη πολύ ισχυροί και η οδηγική εμπειρία είναι παρόμοια, με τους οκτακύλινδρους και 12κύλινδρους κινητήρες και έχουν καλή απόδοση», δήλωσε ο Φενγκ στη Wall Street Journal.
Ως εκ τούτου, η εστίαση θα είναι στα υβριδικά. Σύμφωνα με αναφορές, η μάρκα θέλει να παράγει τεχνολογία «Super Hybrid» με εξαιρετικά γρήγορη plug-in φόρτιση. Ο ηλεκτροκινητήρας, θα συνδυαστεί με έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα εσωτερικής καύσης, για να επεκτείνει τη συνολική αυτονομία στα 1094 χιλιόμετρα. «Στη Lotus, επιλέγαμε πάντα την καλύτερη διαθέσιμη τεχνολογία ισχύος, είτε πρόκειται για καθαρή βενζίνη, καθαρή ηλεκτρική, υβριδική ή εκτεταμένης αυτονομίας EV», είπε ο Feng.
Ο στόχος είναι να αναπτυχθούν αυτοκίνητα με θερμικό κινητήρα, που φορτίζουν την μπαταρία πολύ πιο γρήγορα από ό,τι σε άλλα EREV. Τα αυτοκίνητα θα υιοθετήσουν μια αρχιτεκτονική 900 volt για να «φορτίσουν» την μπαταρία, είπε ο Feng. Αυτό θα έκανε τη φόρτιση πιο γρήγορη από την αλλαγή της μπαταρίας.
Πρόσφατα, υπήρξε μια εισροή plug-in υβριδικών και EREV στην Κίνα και η Lotus στοχεύει να έχει το αποτύπωμά της στην περιοχή, αφού προηγουμένως είχε απορρίψει εκδόσεις συστημάτων μετάδοσης κίνησης PHEV, λόγω των συμβιβασμών τους, όσον αφορά την ικανότητα οδήγησης, σε σύγκριση με τα αμιγώς ηλεκτρικά συστήματα.
Επιπλέον, η Lotus κατασκευάζει τα μοντέλα της στην Κίνα. Προσθέτοντας έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης στα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα, θα μπορούσε να παρακάμψει τους ειδικούς δασμούς, που επιβάλλονται στα κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα στην ΕΕ.