Πρώτες εικόνες από το εσωτερικό του Nio Firefly

Το Firefly είναι η «εσωτερική» κωδική ονομασία για την μάρκα της Nio και δεν είναι ακόμα σαφές ποιο θα είναι το πραγματικό όνομα της

Ακούστε το άρθρο

Το εσωτερικό του πρώτου μοντέλου, της τρίτης μάρκας της Nio, της Firefly, αποκαλύφθηκε στην Κίνα. Το «πραγματικό» αυτοκίνητο, θα παρουσιαστεί στη φετινή Nio Day, η οποία θα διεξαχθεί στο Guangzhou στις 21 Δεκεμβρίου.

Πρώτες εικόνες από το εσωτερικό του Nio Firefly

Αν και αυτή δεν είναι η πρώτη λήψη του εσωτερικού του νέου αυτοκινήτου, είναι σημαντική επειδή είναι μακράν η πιο καθαρή λήψη μέχρι τώρα. Σε αντίθεση με το Onvo L60, το Firefly έρχεται με διάταξη δύο οθονών. Στο κέντρο του ταμπλό, υπάρχει μια οριζόντια τοποθετημένη οθόνη, παρόμοια με αυτή του Onvo L60. Υπάρχει επίσης μια μικρή οθόνη οργάνων, τοποθετημένη στην κολόνα του τιμονιού. Είναι πιθανό ότι δεν θα υπάρχει head-up display, για να μειώσει το κόστος.

Πρώτες εικόνες από το εσωτερικό του Nio Firefly

Το τιμόνι έχει πεπλατυσμένο κάτω και πάνω μέρος. Το Firefly είναι η «εσωτερική» κωδική ονομασία για την τρίτη μάρκα της Nio και δεν είναι ακόμα σαφές ποιο θα είναι το πραγματικό όνομα της. Από τη φωτογραφία, είναι επίσης αντιληπτό, ότι ο επιλογέας κίνησης είναι τοποθετημένος  στην κολόνα του τιμονιού.

Πρώτες εικόνες από το εσωτερικό του Nio Firefly

Επιπλέον, το εσωτερικό φαίνεται σε μεγάλο βαθμό γκρι, ενώ το κάθισμα του οδηγού δεν είναι δερμάτινο. Τα κινεζικά μέσα ενημέρωσης αναφέρουν, ότι το κεντρικό υποβραχιόνιο, μπορεί να μετακινηθεί και δεν συνδέεται απευθείας με την κεντρική κονσόλα.

Πρώτες εικόνες από το εσωτερικό του Nio Firefly

Η μάρκα Firefly, προορίζεται να είναι κορυφαία και η θέση της στη Nio, θα είναι όπως αυτή της Mini για την BMW. Οι παραδόσεις του νέου μοντέλου, θα ξεκινήσουν το πρώτο εξάμηνο του 2025. Νωρίτερα αυτό το μήνα, φημολογήθηκε ότι το αυτοκίνητο θα ήταν ένα EREV και όχι ένα πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο. Η Νίο το έχει διαψεύσει κατηγορηματικά. Παλαιότερες αναφορές δείχνουν, ότι το αυτοκίνητο θα έχει δυνατότητα αλλαγής μπαταρίας.

Πρώτες εικόνες από το εσωτερικό του Nio Firefly

Το πρόβλημα είναι ότι αυτή η δυνατότητα δεν είναι συμβατή με τους τρέχοντες σταθμούς ανταλλαγής μπαταριών της Nio. Οι σταθμοί ανταλλαγής μπαταριών για το Firefly, θα έχουν προφανώς το μέγεθος ενός εμπορευματοκιβωτίου αποστολής. Η μάρκα Firefly σχεδιάστηκε αρχικά με γνώμονα την ευρωπαϊκή αγορά. Λόγω των επιπλέον φόρων για τα EV που επιβλήθηκαν από την ΕΕ, φαίνεται ότι η Nio στοχεύει τώρα τουλάχιστον αρχικά, περισσότερο στην κινεζική αγορά, με αυτό το μοντέλο.

abb_img