Το Kia EV3, θα μπορούσε σύντομα να αποκτήσει ένα αντίστοιχο αδελφό μοντέλο από τη Hyundai. Ο Κορεάτης κατασκευαστής, προφανώς σχεδιάζει ένα Ioniq 3, το οποίο θα μπορούσε να παρουσιαστεί το επόμενο έτος. Ένα ακόμη μικρότερο Ioniq 2, φημολογείται ακόμη και για το 2026.
Σύμφωνα με το βρετανικό περιοδικό Auto Express, η Hyundai σχεδιάζει αρκετά «ευρωκεντρικά μικρά αυτοκίνητα» για τη γκάμα Ioniq της, η οποία θα τοποθετηθεί κάτω από το Ioniq 5. Το περιοδικό βασίζει την υπόθεσή του σε δηλώσεις του Simon Loasby, επικεφαλή του παγκόσμιου κέντρου σχεδιασμού της Hyundai.
Όταν ρωτήθηκε συγκεκριμένα εάν η Hyundai σκέφτεται να παράγει μοντέλα για συγκεκριμένες ανάγκες της αγοράς, ο Loasby απάντησε: «Αν υπάρχει ανάγκη, αν υπάρχει όγκος και έχουμε μια μάρκα που μπορεί να αναλάβει αυτόν τον όγκο και να κάνει κάτι, τότε γιατί όχι;».
Το Kia EV3, ένα συμπαγές crossover βασισμένο στο E-GMP, αποδεικνύει ότι το Hyundai Motor Group αναγνωρίζει ήδη την ανάγκη, για ένα ηλεκτρικό μοντέλο της κατηγορίας Β. Καθώς υπάρχει ήδη τεχνική βάση με το μοντέλο της Kia, είναι εύκολο για τη Hyundai να αναδείξει το δικό της μοντέλο. Στην απόδοση ενός πιθανού Ioniq 3, το Auto Express εμπνεύστηκε από τη σχεδίαση του μεγάλου ηλεκτρικού SUV Ioniq 9, το οποίο παρουσιάστηκε πρόσφατα στο LA Auto Show στις ΗΠΑ.
Το μαύρο στοιχείο μπροστά, η συνεχής φωτεινή λωρίδα, το σχήμα των προβολέων και το απότομο πίσω άκρο, βασίζονται ξεκάθαρα στο Ioniq 9. Ωστόσο, δεν είναι γνωστό αν το μοντέλο θα μοιάζει όντως έτσι. Μέχρι στιγμής, η Hyundai έχει δώσει σε κάθε μοντέλο της πλατφόρμας E-GMP, τη δική του εμφάνιση, με το μόνο ενοποιητικό στοιχείο σχεδίασης να είναι τα φώτα pixel.
Όσον αφορά την τεχνολογία κίνησης, σημαντικές αλλαγές στο αδελφό EV3 είναι απίθανο. Έτσι, το Ioniq 3 πιθανότατα στην έκδοση μεγάλης αυτονομίας με μπαταρία των 81,4 kWh χωρητικότητας, θα προσφέρει αυτονομία έως και 600 χιλιομέτρων. Στην έκδοση βασικής αυτονομίας, η μπαταρία των 58,3 kWh, είναι εγκατεστημένη στο κάτω μέρος του αμαξώματος δίνοντας μια αυτονομία WLTP περίπου 430 χιλιομέτρων.
Και οι δύο εκδόσεις του EV3, τροφοδοτούνται από έναν κινητήρα ισχύος 204 PS στον μπροστινό άξονα, αλλά έχει ανακοινωθεί και ένα τετρακίνητο μοντέλο, με δεύτερο ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα. Με τιμές 35.990 και 41.390 ευρώ στη Γερμανία αντίστοιχα, το EV3 «φωτογραφίζει» πιθανότατα και τις τιμές για το μοντέλο της Hyundai.
«Όσο μπορούμε να ικανοποιήσουμε το διοικητικό μας συμβούλιο αν κάτι αξίζει να γίνει, τίποτα δεν είναι εκτός τραπεζιού με τη Hyundai», είπε ο Loasby. «Και η ταχύτητα που αντιδρούμε στα πράγματα είναι τρελή». Έτσι, το Auto Express πιστεύει, ότι το Ioniq 3 θα μπορούσε να παρουσιαστεί το επόμενο έτος.
Εν τω μεταξύ, το Auto Express, προχωρά ένα βήμα παραπέρα και πιθανολογεί την πρεμιέρα ενός Hyundai Ioniq 2 για το 2026. Στις αρχές Νοεμβρίου, ένα βαριά καμουφλαρισμένο μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο, φωτογραφήθηκε γύρω από το κέντρο ανάπτυξης του Rüsselsheim, το οποίο λέγεται ότι είναι ένα Kia EV2, που βασίζεται στο E-GMP.
Πηγή: autoexpress.co.uk