Μπορεί να μην είναι το αναμενόμενο IONIQ 4, αλλά η Hyundai κάνει την ανατροπή με το ολοκαίνουριο ηλεκτρικό SUV της, το ELEXIO, το οποίο παρουσιάστηκε με «φανφάρες» στην Κίνα. Η εταιρεία υπόσχεται πως αυτό το μοντέλο, «γράφει νέο κεφάλαιο» στην ιστορία της, στοχεύοντας ευθέως στην καρδιά της μεγαλύτερης αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων στον κόσμο.
Από την πρώτη στιγμή που η Beijing-Hyundai δημοσίευσε τις πρώτες κατασκοπευτικές φωτογραφίες τον Μάρτιο, φούντωσαν οι φήμες για ένα πιθανό IONIQ 4. Ωστόσο, καθώς αποκαλύφθηκε το πλήρες design, έγινε ξεκάθαρο, πως πρόκειται για ένα εξ ολοκλήρου νέο μοντέλο, σχεδιασμένο αποκλειστικά για την Κίνα.

Το ELEXIO, ξεχωρίζει με τη μινιμαλιστική αισθητική του, τη φωτεινή μπάρα πλήρους μήκους στο εμπρός μέρος και το αεροδυναμικό του σχήμα, πολύ πιο κομψό και λιγότερο επιβλητικό από το IONIQ 9.
Η παγκόσμια πρεμιέρα του έγινε στη Σαγκάη στις 21 Απριλίου, όπου η Hyundai παρουσίασε το όραμά της «Στην Κίνα, για την Κίνα, στον Κόσμο». Η κορεατική αυτοκινητοβιομηχανία, βλέπει το ELEXIO ως σημείο καμπής, για τη μετάβαση από την εποχή των παραδοσιακών καυσίμων, στην εποχή της ηλεκτροκίνησης. Είναι το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό SUV, με εξειδικευμένη τοπική τεχνολογία, φτιαγμένο να ανταποκριθεί στις προσδοκίες των Κινέζων καταναλωτών.

Κατά την εκδήλωση, η Hyundai δήλωσε ότι βλέπει την Κίνα όχι απλώς ως αγορά, αλλά ως πεδίο μάχης για τις παγκόσμιες αυτοκινητοβιομηχανίες και «πυρήνα» της στρατηγικής της. Το ELEXIO ανοίγει τον δρόμο για μια νέα σειρά ηλεκτρικών, υβριδικών και επεκταμένης αυτονομίας οχημάτων, με στόχο την υψηλή ποιότητα και την premium κατηγορία.
Το ευρύ κοινό θα γνωρίσει το ELEXIO στις 7 Μαΐου, με την εμπορική του διάθεση να αναμένεται αργότερα μέσα στο έτος. Η Hyundai ελπίζει ότι το ELEXIO, θα της δώσει τη δύναμη να ανταγωνιστεί τις εγχώριες γιγαντιαίες εταιρείες όπως η BYD.

Στο πλαίσιο μιας τεράστιας επένδυσης ύψους 8 δισ. γιουάν (1,1 δισ. δολάρια), η Hyundai έχει ήδη εγκαινιάσει, το πρώτο της ερευνητικό κέντρο εκτός Κορέας στην Κίνα. Ο στόχος είναι ξεκάθαρος: επαναφορά της δυναμικής της στην τοπική αγορά, διπλασιασμός των εξαγωγών και επιστροφή στο παιχνίδι των μεγάλων.

Θα καταφέρει το ELEXIO να γίνει το μοντέλο-ορόσημο που θα κάνει τη Hyundai να ξαναμπεί δυναμικά στην αγορά της Κίνας; Ο χρόνος θα δείξει, αλλά όλα δείχνουν πως αυτό είναι μόνο η αρχή.
Δείτε ακόμα: Δεν είναι Tesla… είναι καλύτερο! Το Hyundai Ioniq 9 τα «σπάει»!
Πηγή: electrek.co