Η BYD ανακοίνωσε επίσημα την κυκλοφορία του Sealion 07 DM-i, ενός μεσαίου μεγέθους SUV, που φιλοδοξεί να προκαλέσει σεισμό στην αγορά των υβριδικών, ανταγωνιζόμενο ευθέως μοντέλα όπως το Tesla Model Y, το Li Auto L6 και το Toyota Highlander. Με τιμή εκκίνησης τα μόλις 23.500 δολάρια, η κινεζική εταιρεία ανεβάζει τον πήχη στις επιδόσεις, την τεχνολογία και την αυτονομία.
Το Sealion 07 DM-i διατίθεται σε τρεις εκδόσεις:
150 Pilot – 23.500 δολάρια
150 Pilot Plus – 24.900 δολάρια
135 Performance Radar – 28.500 δολάρια

Και οι τρεις, ενσωματώνουν το 5ης γενιάς plug-in hybrid σύστημα της BYD, προσφέροντας έως 150 χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας και συνολική αυτονομία 1.320 χλμ. με γεμάτο ρεζερβουάρ και μπαταρία. Η κατανάλωση καυσίμου είναι εντυπωσιακά χαμηλή, μόλις 4,7L/100χλμ, θέτοντας νέα πρότυπα αποδοτικότητας.

Στον τεχνολογικό τομέα, ξεχωρίζει το προαιρετικό drone assist Ling Yuan, αλλά και το προηγμένο σύστημα υποβοήθησης οδήγησης DiPilot, διαθέσιμο σε εκδόσεις με τριπλή κάμερα ή λέιζερ ραντάρ. Η υποβοήθηση αλλαγής λωρίδας, πλοήγησης και αυτόματης στάθμευσης (με επιτυχία 90%), το καθιστούν ιδανικό για αστικές μετακινήσεις.
Το εσωτερικό είναι εξίσου εντυπωσιακό:
Οθόνη head-up 26 ιντσών με AR
Περιστρεφόμενη touch screen 15,6’’ με το λογισμικό DiLink 100
Καθίσματα με 10 σημεία μασάζ, ψυγείο διπλής ζώνης και ήχο Dynaudio με 12 ηχεία
Εσωτερική διακόσμηση Glacier World, αποπνέοντας φουτουριστικό στυλ

Στον τομέα των επιδόσεων, ο 1.5T υβριδικός κινητήρας συνεργάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες (272 PS εμπρός + 204 PS πίσω), επιτρέποντας επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 7,9 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα άνω των 200 χλμ./ώρα. Υποστηρίζεται γρήγορη φόρτιση DC 53 kW και το σύστημα Yun-C προσφέρει δυναμικό έλεγχο ανάρτησης.

Με μήκος 4.880 χλστ. και μεταξόνιο 2.820 χλστ., το Sealion 07 DM-i προσφέρει ευρύχωρη καμπίνα και πορτμπαγκάζ 645 λίτρων. Ο σχεδιασμός LED φωτισμού και η κεκλιμένη οροφή, συμπληρώνουν τον δυναμικό χαρακτήρα του.
Δείτε ακόμα: Η BYD ετοιμάζει «βόμβα» στην Ιαπωνία – Το Mini EV που τρομάζει Nissan και Suzuki!


Το μοντέλο είναι ήδη διαθέσιμο στην Κίνα και αναμένονται εξαγωγές σε Ευρώπη, Ασία και Αυστραλία. Οι αναλυτές βλέπουν σε αυτό, έναν σοβαρό διεκδικητή της κορυφής, με χαμηλότερο κόστος και κορυφαία χαρακτηριστικά.
Πηγή: carnewschina.com