Με το Frontera Electric, η Opel διαθέτει από την άνοιξη ένα αναμφισβήτητα προσιτό ηλεκτρικό crossover στη γκάμα της, το οποίο μοιράζεται την πλατφόρμα με το Citroën ë-C3 Aircross. Ωστόσο, το μοντέλο του Rüsselsheim, επωφελείται από μια σημαντικά μεγαλύτερη αυτονομία. Ενώ ο γαλλικός αδελφός του, έχει μέγιστη αυτονομία 307 χιλιομέτρων, το Frontera έχει σημαντικά μεγαλύτερη αντοχή. Η Opel λανσάρει τώρα μια έκδοση «Extended Range», η οποία θα πρέπει να προσφέρει εκατό χιλιόμετρα μεγαλύτερη αυτονομία από το προηγούμενο ηλεκτρικό Frontera και είναι περίπου 2.000 ευρώ ακριβότερη.

Χάρη στην αύξηση της χωρητικότητας της μπαταρίας κατά 10 kWh, η νέα κορυφαία έκδοση θα πρέπει να μπορεί να καλύψει εκατό επιπλέον χιλιόμετρα. Η μπαταρία λιθίου-σιδήρου-φωσφορικού έχει χωρητικότητα 54 kWh, η οποία θα πρέπει να είναι αρκετή για 408 χιλιόμετρα σύμφωνα με το πρότυπο WLTP. Η Opel ορίζει κατανάλωση από 15,8 έως 16,5 kWh ανά εκατό χιλιόμετρα. Η προηγούμενη έκδοση είχε 44 kWh και προσέφερε μέγιστη αυτονομία 305 χιλιομέτρων. Στο μέλλον, αυτή η φθηνότερη έκδοση, θα είναι η βασική έκδοση του Frontera.

Εκτός από τη μεγαλύτερη μπαταρία, λίγα έχουν αλλάξει στο crossover που τοποθετείται στην κατηγορία Β. Η κίνηση εξακολουθεί να παρέχεται από έναν ηλεκτροκινητήρα με 113 PS και ροπή 125 Nm, ο οποίος βρίσκεται στον μπροστινό άξονα και κινεί μόνο τους μπροστινούς τροχούς. Ωστόσο, η έκδοση «Extended Range» των 1,6 τόνων επιταχύνει λίγο πιο αργά: από 0 στα 100 km/h σε 14,2 δευτερόλεπτα, σε σύγκριση με 12,1 δευτερόλεπτα για τη βασική έκδοση του Frontera Electric. Η τελική ταχύτητα παραμένει αμετάβλητη στα 143 km/h.

Η γερμανική θυγατρική της Stellantis, δεν είδε καμία ανάγκη για βελτίωση όσον αφορά την απόδοση φόρτισης. Η Frontera Electric «Extended Range», φορτίζει επίσης σε σημεία φόρτισης DC με μέγιστη ισχύ 100 kW. Ωστόσο, λόγω του υψηλότερου ενεργειακού περιεχομένου της μπαταρίας, αυτό θα χρειαστεί λίγο περισσότερο χρόνο για τη μελλοντική κορυφαία έκδοση. Ιδανικά, το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας LFP, μπορεί να αυξηθεί από 20% σε 80% σε περίπου μισή ώρα. Με την έκδοση εισαγωγικού επιπέδου, ωστόσο, αυτή η διαδικασία διαρκεί 26 λεπτά. Η Opel δεν καθορίζει την τιμή από δέκα έως 80%.

Το Opel Frontera Electric, που κατασκευάζεται στη Σλοβακία, ξεκινά από 28.990 ευρώ για το βασικό μοντέλο, ενώ η έκδοση Extended Range είναι 2.200 ευρώ ακριβότερη και διατίθεται από 31.190 ευρώ. Όπως και με τους κινητήρες, η Opel διατηρεί τον απλό εξοπλισμό και προσφέρει μόνο δύο διαφορετικά πακέτα, την «Edition» και την «GS». Εκτός από τις δύο ηλεκτρικές εκδόσεις, το Frontera διατίθεται επίσης με κινητήρα εσωτερικής καύσης ήπιας υβριδικής τεχνολογίας, σε δύο διαφορετικά επίπεδα απόδοσης.


«Αν θέλετε ένα πρακτικό, πλήρως ηλεκτρικό SUV με άφθονο χώρο, που είναι κατάλληλο για καθημερινή χρήση, το Opel Frontera Electric είναι η σωστή επιλογή», λέει ο Patrick Dinger, Brand Manager της Opel Γερμανίας. «Στην πρεμιέρα, είχαμε ήδη ανακοινώσει μια ηλεκτρική έκδοση με μεγαλύτερη αυτονομία. Τώρα τα καταφέρνουμε! Με έως και 408 χιλιόμετρα σύμφωνα με το WLTP1, οι οικογένειες μπορούν επίσης να κάνουν μεγαλύτερες εκδρομές με ηρεμία – και σε προσιτές τιμές, όπως είναι τυπικό για το Frontera μας».
| Frontera Electric | Ηλεκτρικό Frontera Extended Range | |
|---|---|---|
| Μετάδοση κίνησης | Εμπρός | Εμπρός |
| Ισχύς | 83 kW | 83 kW |
| Ροπή | 125 Nm | 125 Nm |
| Επιτάχυνση 0-100 | 12,1 δευτ. | 14,2 δευτ. |
| Τελική ταχύτητα | 143 χλμ/ώρα | 143 χλμ/ώρα |
| Εύρος αυτονομίας WLTP | 305 χλμ. | 408 χλμ. |
| Χωρητικότητα μπαταρίας | 44 kWh | 54 kWh |
| Χωρητικότητα φόρτισης DC | 100 kW | 100 kW |
| Χρόνος φόρτισης DC 20-80% | 26 λεπτά | 30 λεπτά |
| Τιμή (στη Γερμανία) | 28.990 ευρώ | 31.190 ευρώ |