Η Jeep είναι… Big in Japan

Οι Ιάπωνες που λατρεύουν τις προτάσεις με ισχυρή προσωπικότητα, βρήκαν στα σύγχρονα Jeep τον απόλυτο συνδυασμό στιλ και τεχνολογίας.

Ακούστε το άρθρο

.όσστΗ Ιαπωνία αποτελεί μια από τις πλέον προηγμένες χώρες στον κόσμο, με τεχνολογία αιχμής και ιδιαίτερη κουλτούρα στην αυτοκίνηση. Στην κατηγορία των SUV, η δημοτικότητα και η δημοφιλία αυτών των οχημάτων έχει ανοδική τάση στη «Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου». Στην Ιαπωνία, η ανοδική πορεία της Jeep, , είναι χωρίς προηγούμενο.

Ειδικότερα, σε μια χώρα της οποίας το οδικό δίκτυο είναι ασφαλτοστρωμένο σε ποσοστό  99%,  η Jeep  πετυχαίνει συνεχόμενα ρεκόρ πωλήσεων.

Το «παράδοξο» της Jeep στην Ιαπωνία

Και όμως, το παράδοξο του «Big in Japan» της Jeep, για τους ίδιους τους Ιάπωνες δεν αποτελεί καθόλου μυστήριο.

Το… παράδοξο της ιστορίας γίνεται ακόμα μεγαλύτερο, εάν στην εξίσωση βάλει κανείς και το γεγονός ότι σε ποσοστό περίπου 50%, οι πωλήσεις της μάρκας που φέτος κλείνει 80 χρόνια ένδοξης ιστορίας, αφορούν στο πλέον θρυλικό και με εκτός δρόμου καταβολές μοντέλο της, το Jeep Wrangler.

Οι πάντα σχολαστικοί Ιάπωνες δεν θα μπορούσαν παρά να αναζητήσουν τα αίτια αυτής της ιδιαίτερης συμπεριφοράς του αγοραστικού κοινού.

Τα τελευταία 10 χρόνια η Jeep σημειώνει μια συνεχόμενη ανοδική πορεία στην Ιαπωνία. ΟΙ πωλήσεις της μάρκας το 2020 να είναι 13,5 φορές μεγαλύτερες σε σχέση με εκείνες που πέτυχε το 2009.

Αυτή η πορεία συνεχίζεται ακάθεκτη και τη φετινή χρονιά και παρά τα προβλήματα που έχει επιφέρει η πανδημία του Covid-19, η αύξηση υπολογίζεται ότι θα ξεπεράσει το 10%, με συνολικές ταξινομήσεις άνω των 15.000 μονάδων.

H γκάμα της μάρκας στην Ιαπωνία περιλαμβάνει όλα τα μοντέλα που διατίθενται και στην Ευρωπαϊκή αγορά (με εξαίρεση το pick-up Gladiator), αλλά τα Wrangler και Renegade είναι με διαφορά τα πιο δημοφιλή.

Διαβάστε επίσης: Jeep Magneto: Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Jeep αποκαλύπτει τα μυστικά του

Ο λόγος που οι Ιάπωνες λατρεύουν την Jeep

Το design αποτελεί βασικό λόγο της προτίμησης του κοινού. Ειδικά τα Renegade και Wrangler εκφράζουν απόλυτα τη μοναδική σχεδιαστική γλώσσα της μάρκας.

Παράλληλα, τα μοντέλα της Jeep την τελευταία δεκαετία έχουν σημειώσει άλματα σε τεχνολογικό επίπεδο, διατηρώντας όμως τον αυθεντικό τους χαρακτήρα.

Η αίσθηση στιβαρότητας είναι ακόμα ένα σημείο που συνέβαλε στην ισχυροποίηση της Jeep στην Ιαπωνία.

Μπορεί οι συνθήκες στους ιαπωνικούς δρόμους να απαιτούν σπάνια τις ικανότητες ενός αυθεντικού Jeep. Ω οι ιδιοκτήτες νιώθουν μεγάλη ασφάλεια, ξέροντας πως έχουν το κατάλληλο όχημα που θα τους βγάλει ασπροπρόσωπους.

Οι Ιάπωνες, που λατρεύουν τις προτάσεις με ισχυρή προσωπικότητα, βρήκαν στα σύγχρονα Jeep τον απόλυτο συνδυασμό στιλ και τεχνολογίας.

Η πλήρης λίστα προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης (ADAS) συνδυάζεται με τα πλέον εξελιγμένα συστήματα πολυμέσων, ενώ η έλευση του Plug-in Hybrid συστήματος 4xe, ανέβασε σε ένα νέο επίπεδο την αποδοτικότητα και τη φιλικότητα προς το περιβάλλον των μοντέλων της μάρκας.

Η ισχυρή παρουσία  στην Ευρώπη και ο στόχος έως το 2025

Αντίστοιχα με την ιαπωνική αγορά και στην Ευρώπη, για παρόμοιους λόγους, η άνοδος της μάρκας ήταν κατακόρυφη, με τα Renegade και Compass να αποτελούν τον βασικό μοχλό ανάπτυξης της παρουσίας της και το Wrangler να παραμένει το επιστέγασμα μιας πορείας που φέρνει τη μάρκα στη νέα εποχή της εξηλεκτρισμένης κίνησης.

Τα Plug-in Hybrid της ετιαρείας, Renegade 4xe, Compass 4xe και Wrangler 4xe –τα οποία είναι διαθέσιμα και στην ελληνική αγορά- αποτελούν τα πιο προηγμένα, αλλά και τα πιο φιλικά προς το περιβάλλον αυτοκίνητα που κατασκεύασε ποτέ η Jeep, ανεβάζοντας σε νέα επίπεδα τις δυνατότητες των δημοφιλών SUV της θρυλικής αμερικανικής μάρκας.

Με την παρουσίαση του νέου Grand Cherokee, η ετιαρεία βρίσκεται σε σταθερή πορεία. Το 2025 να έχει επιτευχθεί ο στόχος ύπαρξης ενός εξηλεκτρισμένου μοντέλου της μάρκας σε κάθε κατηγορία. Ακόμη, και οι πωλήσεις ηλεκτρικών/υβριδικών Jeep να αποτελούν σε παγκόσμιο επίπεδο τουλάχιστον το 70% επί των συνολικών πωλήσεων της μάρκας.

Διαβάστε επίσης: Ευρωπαϊκό ντεμπούτο για το νέο Jeep Wrangler 4xe

abb_img