Το συμπαγές ηλεκτρικό Nio Firefly, το οποίο γνωρίσαμε πρόσφατα στην Ελλάδα στη διάρκεια της επίσημης παρουσίασης της Nio, ετοιμάζεται να αποκτήσει πιο ισχυρή έκδοση, τουλάχιστον στην Κίνα. Σύμφωνα με νέα αίτηση ταξινόμησης, το Firefly αναμένεται να αναβαθμιστεί από τα 105 kW (143 PS) στα 120 kW (163 PS), ενισχύοντας σημαντικά τις επιδόσεις του.
Δεν έχει ξεκαθαριστεί ακόμη αν η ισχυρότερη έκδοση, θα αντικαταστήσει τη σημερινή ή αν θα προστεθεί ως δεύτερη επιλογή στη γκάμα. Το βέβαιο είναι ότι η Nio υπέβαλε το νέο μοντέλο στο Υπουργείο Βιομηχανίας και Τεχνολογίας Πληροφοριών της Κίνας (MIIT), ένα από τα τελευταία απαραίτητα στάδια, πριν την επίσημη έναρξη πωλήσεων.
Ο νέος ηλεκτροκινητήρας των 120 kW, με κωδική ονομασία TZ160S012, αποτελεί εσωτερική εξέλιξη της Nio, μέσω του τμήματος XPT. Προς το παρόν δεν υπάρχουν στοιχεία για το πώς η αυξημένη ισχύς θα επηρεάσει την επιτάχυνση ή την αυτονομία, καθώς αυτά τα δεδομένα δεν απαιτούνται στον κατάλογο του MIIT. Η μπαταρία παραμένει LFP, προερχόμενη από τη Sunwoda – πιθανότατα στην έκδοση των 42,1 kWh.
Στη δοκιμή μας, η απόδοση του τετράμετρου ηλεκτρικού μικρού αυτοκινήτου δεν αποτέλεσε σημείο κριτικής, ενώ η κατανάλωσή του, ήταν ιδιαίτερα ανταγωνιστική. Το καλοκαίρι είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε μια από τις πρώτες ευρωπαϊκές μονάδες του Firefly για αρκετές ημέρες, καταγράφοντας πολύ θετικές εντυπώσεις.
Τον Οκτώβριο, η Nio παρέδωσε συνολικά 5.912 Firefly, κυρίως στην κινεζική αγορά, πετυχαίνοντας τρίτο συνεχόμενο μήνα ρεκόρ, για το νέο premium μικρό μοντέλο της. Οι συνολικές πωλήσεις της Nio για τον ίδιο μήνα, ανήλθαν σε 40.397 οχήματα, εκ των οποίων σχεδόν 6.000 Firefly και πάνω από 17.000 μονάδες, από τις σειρές Nio και Onvo.
Σύμφωνα με το CarNewsChina, ο CEO της Nio, William Li, επιβεβαίωσε πρόσφατα ότι οι μελλοντικές εκδόσεις του Firefly, θα εξοπλιστούν με σημαντικά μεγαλύτερη μπαταρία. Ωστόσο, σε αντίθεση με όσα είχαν ακουστεί στο παρελθόν, οι νέες μπαταρίες, πιθανότατα δεν θα είναι συμβατές με το σύστημα ανταλλαγής της CATL. Το σύστημα της CATL, βασίζεται σε αερόψυκτες μπαταρίες, οι οποίες δεν μπορούν να συνεργαστούν με τις υγρόψυκτες μονάδες, που χρησιμοποιεί το Firefly.
Πηγή: electrive.com