Η Audi παρουσίασε την Πέμπτη το Grandsphere, το δεύτερο από τα τρία πρωτότυπα οχήματα. Αυτά θα αποτελέσουν το μέλλον των προϊόντων της, καθώς η εταιρεία μεταβαίνει σε μια αμιγώς ηλεκτρική γκάμα που θα περιλαμβάνει μοντέλα με δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 4.
Τα στελέχη της Audi δήλωσαν ότι σκοπεύουν στην διάθεση ενός οχήματος με ικανότητα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 4 στους καταναλωτές της έως το 2026.
Το πρώτο αυτοκίνητο, με το όνομα Skysphere, παρουσιάστηκε τον περασμένο μήνα, ενώ το Urbansphere αναμένεται να παρουσιαστεί μέσα στο επόμενο έτος.
Οι επιβάτες θα περνούν ωραία στο Audi Grandsphere
Το Grandsphere είναι ένα μεγάλο πολυτελές σεντάν με δύο μπροστινά καθίσματα και ένα ενιαίο στο πίσω μέρος του. Ωστόσο, διαθέτει και δύο κύρια χαρακτηριστικά: την εξωτερική του εμφάνιση με φωτεινή υπογραφή της επωνυμίας της μάρκας. Όπως επίσης και το παραγγελία εσωτερικό του. Αυτό επαναπροσδιορίζει τον τρόπο με τον οποίο θα περνούν τον χρόνο οι επιβάτες του οχήματος, ενώ το όχημα θα πηγαίνει μόνο του.
Το ευρύχωρο εσωτερικό του Grandsphere αντικαθιστά την παραδοσιακή τεράστια μαύρη οθόνη αφής που επικρατεί στα περισσότερα πολυτελή οχήματα με μία οθόνη που προβάλλεται από ξύλινη υποδομή και καλύπτει το όχημα από πόρτα σε πόρτα.
Επίσης, οι λειτουργίες του τιμονιού και χειρισμού είναι πίσω από ένα αρθρωτό πλαίσιο στο ταμπλό. Κάνουν την εμφάνισή τους μόνο κατόπιν εντολής του οδηγού.
Οι περισσότερες από τις λειτουργίες ελέγχονται χειροκίνητα, με φωνητική εντολή. Αλλά και με το βλέμμα του οδηγού που ανιχνεύουν οι αισθητήρες του οχήματος.
Οι οδηγοί δεν ελέγχουν πραγματικά το όχημα και οι σχεδιαστές της Audi εξόπλισαν το Grandsphere με μπροστινά ανακλινόμενα καθίσματα έως και 60 μοίρες. Επιτρέποντας έτσι στους επιβάτες των μπροστινών καθισμάτων να χαλαρώνουν. Ενώ παράλληλα το όχημα οδηγεί και εκείνοι διασκεδάζουν με μουσική ή βίντεο από την οθόνη.
Η Audi αναφέρει ότι το εσωτερικό του συγκεκριμένου αυτοκινήτου προσφέρει σε μια εντελώς νέα “εμπειρία”.
Oliver Hoffmann: Η αυτόνομη οδήγηση αλλάζει τα δεδομένα του παιχνιδιού
Ο Οliver Hoffmann ορίστηκε ως νέο μέλος του Συμβουλίου Τεχνικής Ανάπτυξης και θα ηγηθεί της Τεχνικής Ανάπτυξης της μάρκας και μεταξύ άλλων αναφέρει ότι η βιομηχανία πρέπει να επανεξετάσει ολόκληρη τη διαδικασία σχεδιασμού των EV αναφορικά με την αυτόνομη οδήγηση.
Τέλος, ο Hoffman εξήγησε:
“Η αυτόνομη οδήγηση αλλάζει τα δεδομένα του παιχνιδιού. Σημαίνει ότι αναπτύσσουμε και σχεδιάζουμε αυτοκίνητα από μέσα προς τα έξω. Με την αυτόνομη οδήγηση, ένα βασικό στοιχείο αλλάζει ριζικά. Ο οδηγός δεν χρειάζεται πλέον να κρατά το τιμόνι στα χέρια του όλη την ώρα. Αυτό μετατρέπει το αυτοκίνητο σε σαλόνι.
Δίνουμε στον οδηγό χρόνο να χαλαρώσει, να εργαστεί, να διασκεδάσει. Το αυτοκίνητο είναι έτσι η μεγαλύτερη κινητή συσκευή που μπορεί κανείς να φανταστεί. Και αυτό προσφέρει τεράστιες νέες δυνατότητες“.