Η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση της Σειράς 5 της BMW, η i5, πρόκειται να παρουσιαστεί το 2023. Οι κύριοι ανταγωνιστές της στην αγορά αναμένεται να είναι η Mercedes EQE και το Audi A6 e-tron.
Ο γερμανικός ιστότοπος Focus Online αναφέρει ότι το μοντέλο i5 θα βασίζεται στην τεχνολογία e-drive της «πέμπτης γενιάς» της BMW, η οποία ανήκει η ίδια οικογένεια τύπων κίνησης που χρησιμοποιείται στην iX3, καθώς και στα δύο νέα μοντέλα i4 και iX.
Η νέα γενιά G60 της Σειράς 5 της BMW
Η BMW i5 δεν θα βασίζεται πλέον στην τρέχουσα γενιά της Σειράς 5 με την ονομασία G30, αλλά στη νέα γενιά G60, η οποία πρόκειται να παρουσιαστεί το φθινόπωρο του 2023.
Διαβάστε επίσης: Το BMW i Vision Circular είναι το supercar του μέλλοντος;
Αυτό καθίσταται δυνατό χάρη στην πλατφόρμα CLAR της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, η οποία επιτρέπει ήδη στο i4 να λειτουργεί παράλληλα με τις παραλλαγές του κινητήρα καύσης της Σειράς 4, συμπεριλαμβανομένης της Σειράς 4 Gran Coupé.
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά για την BMW i5 δεν έχουν ακόμα αναφερθεί, το μόνο που γνωρίζουμε είναι ότι η ισχύς μιας επερχόμενης έκδοσης Μ λέγεται ότι θα είναι περισσότερη από 700 ίππους, ισοδύναμη με 515 kW.
Μάλιστα τα δεδομένα απόδοσης του iX xDrive 50 και του i4 M50 διαφέρουν, αν και χρησιμοποιούν τις ίδιες μονάδες κίνησης μπροστά και πίσω. Αυτό οφείλεται εν μέρει στο λογισμικό, το οποίο είναι προσαρμοσμένο στα αντίστοιχα μοντέλα, αλλά και στην μπαταρία.
Ωστόσο, είναι δύσκολο να προβλέψει κανείς ποια μπαταρία θα χωρέσει στην i5 ή πιο συγκεκριμένα, ποιον τύπο μπαταρίας θα δεχθεί η έκδοση i5.
Το εσωτερικό του i5 της BMW
Σύμφωνα με το Focus Online, το εσωτερικό του i5 θα βασίζεται στα iX και i4. Θα διαθέτει καμπύλη οθόνη και κεντρική κονσόλα με πληκτρολόγια αφής αντί για φυσικά κουμπιά, το πιλοτήριο θα είναι πιο μίνιμαλ από ό,τι στην τρέχουσα Σειρά 5, αλλά από την άλλη μάλλον, όχι τόσο πρωτοποριακό, όσο το iX.
Η BMW i5 αναμένεται να παρουσιαστεί στα τέλη του 2023 και πιθανότατα θα βγει στην αγορά το 2024, για να ανταγωνιστεί την Mercedes EQE και το Audi A6 e-tron, τα οποία έχουν ήδη παρουσιαστεί.
Διαβάστε επίσης: Το BMW Group καθιστά την κυκλική οικονομία ως το κεντρικό θέμα της IAA Mobility 2021 στο Μόναχο
Παρά το όνομα μοντέλου A6, το A6 e-tron δεν θα έχει τίποτα κοινό με τη γνωστή σειρά αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης καθώς βασίζεται στην αμιγώς ηλεκτρική πλατφόρμα ΜΑΠ. Το EQE, το ηλεκτρικό αντίστοιχο της E-Class, βασίζεται επίσης σε μια πλατφόρμα BEV.