H BMW επιταχύνει τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση και ενισχύει το παγκόσμιο δίκτυό της για την παραγωγή ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Έτσι, η εταιρεία επενδύει 400 εκατ. ευρώ έως και το 2026, σε μία νέα γραμμή συναρμολόγησης στο κεντρικό εργοστάσιο του Μονάχου.
Επιπλέον, συγκεντρώνει τις δραστηριότητες παραγωγής της για κινητήρες εσωτερικής καύσης στην Ευρώπη στο Steyr της Αυστρίας και το Hams Hall στη Μ. Βρετανία.
Η μελλοντική γραμμή συναρμολόγησης και οι διαδικασίες παραγωγής της θα υποστηρίζουν, μία νέα πλατφόρμα οχημάτων προσανατολισμένη στην ηλεκτροκίνηση.
Η νέα αυτή “αλυσίδα” θα κατασκευαστεί στο κτίριο που χρησιμοποιείται αυτή τη στιγμή για την παραγωγή των κινητήρων.
Οι κινητήρες εσωτερικής καύσης με 4, 6, 8 και 12 κυλίνδρους που παράγονται εκεί, μελλοντικά θα κατασκευάζονται στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στο Steyr και στο Hams Hall.
Οι εργαζόμενοι θα εξακολουθήσουν να εργάζονται σε διαφορετικούς τομείς σχεδιασμού και παραγωγής στο εργοστάσιο του Μονάχου και σε άλλες εγκαταστάσεις της Βαυαρίας.
Πού βασίζεται η αναδιοργάνωση του δικτύου
Η αναδιοργάνωση του δικτύου παραγωγής βασίζεται σε τρεις προτεραιότητες: στο μετασχηματισμό για την ηλεκτροκίνηση και την ψηφιοποίηση, στην αποδοτικότητα διαδικασιών και δομών, καθώς και στη βιωσιμότητα όσον αφορά στην παραγωγή και τις υπηρεσίες της εφοδιαστικής αλυσίδας.
Όπως είναι γνωστό, το εργοστάσιο της εταιρείας στο Dadong στην Κίνα ξεκίνησε φέτος την παραγωγή της BMW iX3. Από του χρόνου, η νέα i4 και καθώς και η επίσης ηλεκτρική iX θα βγαίνουν από τις γραμμές παραγωγής του Μονάχου και του Dingolfing, αντίστοιχα.
Οι αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις της νέας Σειράς 7 και της μελλοντικής Σειράς 5 είναι επίσης έτοιμες προκειμένου να ενταχθούν στην παραγωγική δυναμική της εταιρείας στο Dingolfing.
Επίσης, στο εργοστάσιο του Regensburg θα ξεκινήσει το 2022 η παραγωγή της νέας X1, που θα διατίθεται και με κινητήρα εσωτερικής καύσης καθώς και με πλήρως ηλεκτρικό σύστημα κίνησης.