Η Νέα Υόρκη ενέκρινε ένα νέο νομοσχέδιο. Αυτό, μάλιστα, προβλέπει τον πλήρη εξηλεκτρισμό του στόλου των σχολικών λεωφορείων της πόλης μέχρι την 1η Σεπτεμβρίου 2035.
Θα είναι, δηλαδή, δυνατή η πώληση μόνο επιβατικών αυτοκινήτων και ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων με μηδενικές εκπομπές ρύπων, από το 2035.
Οι εγκαταστάσεις στάθμευσης θα πρέπει να περιλαμβάνουν φορτιστές ηλεκτρικών οχημάτων για τουλάχιστον το 20% των θέσεων στάθμευσης
Το νομοσχέδιο πέρασε με 44 ψήφους υπέρ και μία ψήφο κατά. Μάλιστα, ο δήμαρχος Bill de Blasio θα υπογράψει το νομοσχέδιο, σύντομα.
Ωστόσο, τo νομοσχέδιο περιλαμβάνει την εξής διευκρίνιση:
«Το επηρεάζει η εμπορική διαθεσιμότητα και η αξιοπιστία των ηλεκτρικών σχολικών λεωφορείων. Επιπλέον, ανάλογο ρόλο διαδραματίζει και η τεχνική και φυσική διαθεσιμότητα των σχετικών απαραίτητων υποδομών.»
Δεδομένου του ενδιαφέροντος της πολιτείας να απαλλαγεί από τις εκπομπές ρύπων, και ιδιαίτερα μετά και την οδηγία του νέου κανονισμού των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων, είναι απίθανο η απαιτούμενη υποδομή να μην έχει δημιουργηθεί μέσα στα επόμενα 14 χρόνια.
Η πόλη της Νέας Υόρκης εκτιμά ότι η μετατροπή των 885 σχολικών λεωφορείων σε ηλεκτρικά, καθώς και η προμήθεια των απαιτούμενων σταθμών φόρτισης και ηλεκτρικής υποδομής, θα κοστίσει συνολικά 367,3 εκατομμύρια δολάρια έως το 2035.
Επιπλέον, η πόλη αποφάσισε ήδη ότι όλα τα οχήματα στόλων θα πρέπει να είναι ηλεκτρικά έως το 2040.
Αυτοκινητοβιομηχανία και ΠΟΥ σε αντίθετες κατευθύνσεις
Για τον λόγο αυτό, όλες οι εγκαταστάσεις στάθμευσης θα περιλαμβάνουν φορτιστές ηλεκτρικών οχημάτων για τουλάχιστον το 20% των θέσεων στάθμευσης.
Η Νέα Υόρκη έχει ξεκινήσει την εγκατάσταση γρήγορων φορτιστών L2 DC σε δημοτικούς χώρους στάθμευσης.
Οι τέσσερις πρώτοι έχουν ήδη εγκατασταθεί, ενώ προβλέπεται η δημιουργία ενός δικτύου με 40.000 δημόσιους φορτιστές L2 σε όλη την πολιτεία, καθώς και 6.000 σταθμών γρήγορης φόρτισης DC οι οποίοι αναμένεται να έχουν εγκατασταθεί έως το 2030.
Η Νέα Υόρκη επιθυμεί να επιταχύνει τη διαδικασία της υιοθέτησης ηλεκτρικών οχημάτων
Η σχετική ανακοίνωση έγινε κατά τη διάρκεια του εορτασμού της εγκατάστασης των πρώτων τεσσάρων από τους 28 φορτιστές ταχείας φόρτισης DC σε δημοτικά γκαράζ, στην οποία συμμετείχε και ο Επίτροπος του Τμήματος Μεταφορών της Νέας Υόρκης, Χανκ Γκάτμαν, μαζί με εκπροσώπους από την New York Power Authority, από την EV Connect, καθώς και με άλλους εκλεγμένους αξιωματούχους.
«Με την κλιματική κρίση να είναι πιο κρίσιμη από ποτέ, ήρθε η ώρα να σχεδιάσουμε περισσότερες δράσεις. Έτσι, λοιπόν, η Νέα Υόρκη πετυχαίνει δραστικά την υιοθέτηση των ηλεκτρικών οχημάτων.»
δήλωσε ο Επίτροπος της NYC DOT, Χανκ Γκάτμαν.
Ο επόμενος στόχος είναι η επέκταση του δικτύου γρήγορης φόρτισης στην πόλη
Στην ανακοίνωση αναφέρθηκε, επίσης, ότι οι μεταφορές αντιπροσωπεύουν σχεδόν το 30% των συνολικών εκπομπών ρύπων της πόλης, γεγονός το οποίο καθιστά το συγκεκριμένο σχέδιο κομβικό, προκειμένου να βοηθήσει την πόλη να επιτύχει τον στόχο της ουδετερότητας ως προς τον άνθρακα έως το 2050.
Οι διάφοροι τύποι φορτιστών για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που είναι διαθέσιμοι στην αγορά
Η Νέα Υόρκη υπολογίζει ότι θα χρειαστεί 400.000 ιδιοκτήτες οχημάτων να πραγματοποιήσουν τη μετάβαση σε ηλεκτρικά οχήματα έως το 2030 για την επίτευξη αυτού του στόχου.