H VW αισθάνεται καυτή την «ανάσα» της Tesla στη Γερμανία

Η Tesla έχει αγχώσει την Volkswagen, καθώς η πρώτη επεκτείνεται επικίνδυνα στην γερμανική αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Ακούστε το άρθρο

Ο ανταγωνισμός από τους νέους παίκτες στη γερμανική αγορά αυτοκινήτων, όπως η Tesla, έχει ωθήσει την Volkswagen να επιταχύνει τα σχέδιά της για την μετατροπή του βασικού της εργοστασίου σε κέντρο παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων, ανακοίνωσε σήμερα η εταιρεία.

Πιο συγκεκριμένα, ο εκπρόσωπος της VW, Michael Manske, δήλωσε:

«Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι πρέπει να συζητήσουμε για την ανταγωνιστικότητα του εργοστασίου μας στο Βόλφσμπουργκ σε σχέση με τους νεοεισερχόμενους παίκτες στην αγορά».

Εκπληκτικές εικόνες από το πρώτο Gigafactory της Tesla στην Ευρώπη που άνοιξε στο Βερολίνο

H Tesla «θέτει νέα πρότυπα» στην VW

«Η Tesla θέτει νέα πρότυπα για την παραγωγικότητα στο Γκρούνχαϊντε». Αυτό δήλωσε ο ίδιος αναφερόμενος σε ένα εργοστάσιο της Tesla υπό κατασκευή κοντά στο Βερολίνο. Το εν λόγω στο αποκορύφωμα της ικανότητάς του, μπορεί να παράγει 5.000 με 10.000 αυτοκίνητα την εβδομάδα. Δηλαδή, υπερδιπλάσια από το σύνολο της παραγωγής ηλεκτροκίνητων οχημάτων στη Γερμανία το 2020.

Ωστόσο, ο εκπρόσωπος της VW διέψευσε το δημοσίευμα της γερμανικής εφημερίδας Handelsblatt. Αυτό ανέφερε ότι ο διευθύνων σύμβουλος της Volkswagen Hebert Diess δήλωσε, ενώπιον ενός εποπτικού συμβουλίου τον Σεπτέμβριο, πως η μετάβαση στην παραγωγή ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων θα κοστίσει στην εταιρεία έως και 30.000 θέσεις εργασίας.

«Η συζήτηση βρίσκεται σε εξέλιξη και ήδη υπάρχουν πολλές καλές ιδέες. Δεν υπάρχουν σαφή σενάρια», είπε ο Μίχαελ Μάνσκε, σύμφωνα με το δημοσίευμα.

Ένας εκπρόσωπος του σωματείου εργαζομένων της Volkswagen δήλωσε ότι ενώ δεν θα σχολιάσει την εικασία για το αν ο Ντις έκανε αυτά τα σχόλια, «μια περικοπή 30.000 θέσεων εργασίας είναι παράλογη και αβάσιμη».

Η VW ανακοίνωσε 144.000 παραγγελίες ID.3 στην Ευρώπη

Αυξάνεται ο ανταγωνισμός στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα έχουν λιγότερα ανταλλακτικά σε σχέση με ένα αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Ως εκ τούτου η παραγωγή τους απαιτεί λιγότερους εργάτες.

Σύμφωνα με μια εκτίμηση, 100.000 θέσεις εργασίας στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας μπορούν να χαθούν μέχρι το 2025. Φυσικά, μετά την εμφάνιση των ηλεκτροκίνητων οχημάτων.

Οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες κάνουν αγώνα για να συναγωνιστούν τις αποτελεσματικότερες πλατφόρμες παραγωγής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Ενώ η Volkswagen απαιτεί περίπου 30 ώρες για την παραγωγή του ID.3, η αμερικάνικη μάρκα χρειάζεται μόνο 10 για να κατασκευάσει το Μodel 3.

Ο Ντις έχει στο παρελθόν δηλώσει ότι η Tesla θα πυροδοτήσει τον ανταγωνισμό στη Γερμανία.

Σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, το εργοστάσιο της Volkswagen στο Βόλφσμπουργκ, το μεγαλύτερο στον κόσμο με περισσότερους από 50.000 υπαλλήλους, δεν κατασκευάζει επί του παρόντος ηλεκτρικά οχήματα. Ωστόσο, η εταιρεία σχεδιάζει την παραγωγή ενός ηλεκτρικού σεντάν εκεί από το 2026.

abb_img