Εκτός από την ηλεκτροκίνηση, πλέον στην καθημερινότητά μας «εισβάλουν» και οι τρισδιάστατες διαφημιστικές προβολές στις προσόψεις κτιρίων ή πολυκαταστημάτων. Έτσι, μετά την Κορέα, και την τρισδιάστατη διαφήμιση που είχε σαφείς αναφορές χολυγουντιανής ταινίας, αυτή η νέα μορφή διαφήμισης ήρθε και στην Ελλάδα! Με πρωταγωνιστή την BMW iX.
Όσοι τυχεροί περνούν έξω από το πολυκατάστημα Attica City Link, στο κέντρο της Αθήνας, έχουν τη δυνατότητα να ζήσουν την απόλυτη ψηφιακή 3D εμπειρία.
Πιο συγκεκριμένα, το BMW Group Hellas δημιούργησε μία καινοτόμα ψηφιακή βιτρίνα που διεγείρει κάθε φαντασία, ξεπερνώντας κάθε όριο.
Στην ψηφιακή βιτρίνα του Attica City Link ξεχωρίζει η πρώτη αμιγώς ηλεκτρική BMW iX, μέσω μιας οθόνης υψηλής ευκρίνειας.
Γύρω από την οθόνη υψηλής ευκρίνειας και σε βάθος, υπάρχουν τρισδιάστατα κινούμενα στοιχεία. Προφανώς αυτά δημιουργούν μία εντυπωσιακή τρισδιάστατη σύνθεση που εκπονεί μια διαφορετική προοπτική μεταξύ του πραγματικού και του «φανταστικού».
Η BMW iX απεικονίζει την κυκλική οικονομία και την κυκλική σχεδίαση
Τα στοιχεία κινούνται με τέτοιο τρόπο που αναδεικνύουν πλήρως τα μοναδικά χαρακτηριστικά της τεχνολογικής ναυαρχίδας της εταιρείας σε συνδυασμό με ένα ηχηρό μήνυμα: «Γεννημένη από ένα όραμα. Με την δύναμη της ηλεκτροκίνησης».
Μια ιδέα που ταιριάζει απόλυτα με τις αρχές της BMW για την ηλεκτρική κινητικότητα. Τις καινοτόμες τεχνολογίες και τον σχεδιασμό υψηλών προδιαγραφών με φουτουριστικό τρόπο.
Επιπλέον, όλα τα στοιχεία που βλέπουμε έχουν αντλήσει έμπνευση από τις έννοιες της κυκλικής οικονομίας και της κυκλικής σχεδίασης που έχουν ως βάση τέσσερις αρχές. Αυτές είναι οι RE:THINK, RE:DUCE, RE:USE και RE:CYCLE.
Τέλος, πολλοί διακεκριμένοι επώνυμοι από διαφορετικούς χώρους, καθώς και φίλοι της BMW, βίωσαν αυτή τη μοναδική εμπειρία (#THEiXperience) από κοντά. Έβγαλαν φωτογραφίες μπροστά στη βιτρίνα της επιβλητικής BMW iX περνώντας το δικό τους ξεχωριστό αειφόρο μήνυμα.