Η Huawei δημοσίευσε περαιτέρω λεπτομέρειες σχετικά με ένα νέο της όχημα που όχι μόνο είναι ανταγωνιστικό, αλλά είναι καλύτερο και από το Model Y της Tesla.
Με άλλα λόγια, η κινεζική Huawei ανταγωνίζεται ανοιχτά την Tesla του Έλον Μασκ.
Οι παραδόσεις του νέου οχήματος ξεκινούν γύρω στις 20 Φεβρουαρίου
Ο τεχνολογικός γίγαντας της Κίνας Huawei είναι παγκοσμίως γνωστός για τα smartphones του, αλλά τώρα παίρνει την κατεύθυνση της κατασκευής αυτοκινήτων.
Συγκεκριμένα, η εταιρεία προχώρησε στον τομέα της αυτόνομης οδήγησης αλλά και στη δημιουργία του Aito M5.
Είναι ένα υβριδικό όχημα που λειτουργεί τόσο με ηλεκτρισμό όσο και με καύσιμα, σύμφωνα με όσα είπε ο διευθύνοντας σύμβουλος και εκτελεστικός διευθυντής της ομάδας καταναλωτών της Huawei, Richard Yu, στην εκδήλωση παρουσίασης χειμερινών προϊόντων της εταιρείας.
Οι παραδόσεις του νέου οχήματος ξεκινούν γύρω στις 20 Φεβρουαρίου.
Το κόστος μετά την επιδότηση για το Aito M5 θα είναι 39.063 $ (250.000 γιάν), δηλαδή θα είναι σημαντικά πιο οικονομικό από το μοντέλο Y της Tesla, στα 44.072 $ (280.752 γιουάν).
H Arrival παρουσιάζει το ηλεκτρικό αυτοκίνητο που δημιούργησε σε συνεργασία με την Uber
Μάλιστα μία ακόμα startup με έδρα την Κίνα, η Nio, ανακοίνωσε τον δικό της ανταγωνιστικό νέο μοντέλο έναντι της Tesla, το ηλεκτρικό σεντάν ET5 που θα κάνει την εμφάνιση του στην αγορά τον Σεπτέμβριο.
Το νέο όχημα της Nio θα κοστίζει 51.250 $ (328.000 γιουάν), χωρίς τις επιδοτήσεις. Το σεντάν ET7 της εταιρείας, το οποίο θα παραδοθεί τον Μάρτιο, ξεκινά από την τιμή των 70.326 $ (448.000 γιουάν).
Ωστόσο, το επερχόμενο όχημα της Huawei θα διαθέτει και ηχομονωτικό γυαλί. «Θα καταλαβαίνετε αν ένα μοντέλο είναι premium ή όχι, από τον ήχο», είπε ο χαρακτηριστικά ο Yu.
Το Aito M5 της Huawei είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας με προσθήκη τεχνητής νοημοσύνης
Το Aito M5 της Huawei είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας με προσθήκη τεχνητής νοημοσύνης. Ως μέρος της αυτοκινητοβιομηχανίας Seres αυτό είναι το πρώτο project εξ ολοκλήρου σχεδιασμένο από την Huawei.
Η Seres ονομάζεται επίσης SF Motors και (όπως είναι αναμενόμενο) εδρεύει στη Silicon Valley. Αλλά, παραδόξως, είναι θυγατρική ενός κατασκευαστή αυτοκινήτων στο Chonqing, που ονομάζεται Sokon.
Bluebird: Το vintage αυτοκίνητο της δεκαετίας του ’80 έγινε ηλεκτρικό
«H εταιρεία κατασκευάζει και πουλά ανεξάρτητα σε δύο από τις μεγαλύτερες αγορές του κόσμου, τις ΗΠΑ και την Κίνα».