Η φόρτιση ηλεκτρικών αυτοκινήτων σύντομα θα είναι μία δελεαστική παροχή για κάθε εργαζόμενο. Πόσο εύκολα μπορεί να την προσφέρει ένας εργοδότης σήμερα;
Πολλοί επιχειρηματίες αναζητούν έξυπνους τρόπους για να κρατούν ικανοποιημένους τους υπαλλήλους τους.
Φυσικά κάθε εταιρεία έχει διαφορετικά διαθέσιμα κεφάλαια οπότε και οι παροχές διαφέρουν σε μεγάλο βαθμό, όμως δεν παύει να είναι μία προσπάθεια να προσφερθεί το «κάτι παραπάνω».
Χωρίς τέλος επιτηδεύματος τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων
Προβλέποντας τις ανάγκες των άλλων
Πριν μία 20ετία τα κινητά τηλέφωνα ήταν το μεγάλο «benefit» των εταιρειών. Σειρά είχαν τα laptops και τα tablets, ενώ πολλές εταιρείες παρείχαν προγράμματα leasing και εταιρικά οχήματα. Η καινοτομία είναι το βασικό ζητούμενο στον επιχειρηματικό κόσμο.
Καθώς πλησιάζουμε όλο και πιο κοντά στο έτος 2030, οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν ανακοινώσει πως μέχρι τότε θα έχουν παύσει την παραγωγή οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης, με αποτέλεσμα όλα τα μελλοντικά οχήματα να είναι ηλεκτροκίνητα. Ήδη αυτή η τάση αποτυπώνεται και στην ελληνική αγορά.
Σύντομα, σχεδόν οι περισσότεροι υπάλληλοι θα κατέχουν ηλεκτροκίνητο όχημα και θα είναι ιδιαίτερα χαρούμενοι αν έχουν την ευκαιρία να το φορτίζουν στον χώρο εργασίας τους.
Τα επικρατέστερα σενάρια για το τέλος των κινητήρων εσωτερικής καύσης
Θα πρέπει να επενδύσω;
Η φόρτιση ηλεκτρικών αυτοκινήτων μπορεί να γίνει είτε ως επένδυση, είτε ως συνεργασία.
Στην πρώτη περίπτωση η επιχείρηση αγοράζει η ίδια τους φορτιστές και επιλέγει σε ποια σημεία του χώρου στάθμευσης θα τους τοποθετήσει και αν θα είναι διαθέσιμοι για όλους ή μόνο για τα ανώτερα στελέχη.
Υπάρχει όμως και μία δεύτερη λύση, η επιχείρηση να απευθυνθεί σε κάποια εταιρεία που παρέχει φορτιστές. Η συμφωνία μπορεί να είναι να τους νοικιάζει και να πληρώνει ένα ποσό για τη χρήση τους ουσιαστικά η ίδια η επιχείρηση, είτε να προβεί σε μία συμφωνία και να παρέχεται ενέργεια με σημαντική έκπτωση για το προσωπικό.
Θα με συμφέρει;
Αυτό εξαρτάται από τον αριθμό των υπαλλήλων, το μέγεθος της επιχείρησης και τον τρόπο λειτουργίας.
Σίγουρα κάθε παροχή είναι ένα μείον από τα έσοδα, όμως μία εταιρεία που αναζητά προσέλκυση στελεχών ή έχει μία ανθρωποκεντρική κουλτούρα θα κατέχει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Επιπλέον σημαντικός παράγοντας είναι και ο αριθμός των φορτιστών. Σίγουρα δεν μιλάμε για τόσους ώστε να καταλήξουν να είναι ατομικοί. Σήμερα ένας αρκεί για να είναι ικανοποιημένοι όλοι. Οπότε ναι συμφέρει από αυτή την οπτική, διότι η επιχείρηση γίνεται πιο «πράσινη», πιο καινοτόμα, πιο προσαρμόσιμη στις νέες προκλήσεις και κρατά το προσωπικό ικανοποιημένο.
Πως μια επιχείρηση μπορεί να αποκομίσει κέρδος εγκαθιστώντας σταθμούς φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων