Renault: Mόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη από το 2030

«Έχουμε υποχρέωση να συμμετάσχουμε στη μετάβαση» σε μια Ευρώπη ουδέτερη από εκπομπές άνθρακα, είπε ο Λούκα ντε Μέο, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Renault.

Ακούστε το άρθρο

Σε συνέντευξη Τύπου την περασμένη εβδομάδα, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Renault, Λούκα ντε Μέο, δήλωσε ότι η εταιρεία του σχεδιάζει να πουλάει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη, το 2030. Σε καμία περίπτωση, όμως, πιο σύντομα.

Μάλιστα άφησε την πόρτα ανοιχτή για τη Dacia, για να συνεχίσει να πουλά βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα μετά από αυτήν την ημερομηνία, αποκαλώντας αυτή την κίνηση ως το Plan B της Renault.

Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση θα έρθει την τελευταία δυνατή στιγμή…λόγω «τιμής»

Σύμφωνα με το Automotive News Europe, η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση στη Dacia θα ερχόταν την «τελευταία δυνατή στιγμή» προκειμένου να διατηρηθεί η φήμη της Dacia για την εμπορία οχημάτων σε χαμηλές τιμές, αυτό που ο de Meo αποκαλεί τη στρατηγική «value for money».

Με αυτήν την ανακοίνωση, η Renault εντάσσεται σε μια αυξανόμενη λίστα εμπορικών σημάτων. Όπως η Peugeot, η Fiat, η Opel και η Ford Ευρώπης που έχουν προχωρήσει σε όλες παρόμοιες δεσμεύσεις.

Η ΕΕ θα αυστηροποιήσει περαιτέρω τα πρότυπα CO2 για τα νέα αυτοκίνητα

Θα ακολουθηθούν μάλιστα από νέους κανονισμούς Euro 7 για τους ρύπους, οι οποίοι αναμένεται να κάνουν ακόμα πιο δύσκολο το να πουλήσει κανείς αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης. «Έχουμε υποχρέωση να συμμετάσχουμε στη μετάβαση» σε μια Ευρώπη ουδέτερη από εκπομπές άνθρακα, είπε ο de Meo.

Μετά το Renault Megane E-Tech θα δούμε περισσότερα ηλεκτρικά

Η Renault μόλις λάνσαρε το Megane E-Tech. Αυτό είναι το δεύτερο επιβατικό της αυτοκίνητο με ηλεκτρική μπαταρία μετά το Zoe, που είδαμε πριν από 9 χρόνια.

Θα ακολουθήσουν τουλάχιστον τέσσερα άλλα ηλεκτρικά μοντέλα από τη Renault έως το 2025. Μαζί με αυτά το μικρό Renault 5, ένα συμπαγές SUV, ένα μικρό crossover ή SUV εμπνευσμένο από το Renault 4. Όπως επίσης και ένα ηλεκτρικό βαν.

Η γαλλική εταιρεία δυσκολεύεται οικονομικά τον τελευταίο καιρό, χάνοντας συνεχώς χρήματα από τρίμηνο σε τρίμηνο. Ωστόσο, σύμφωνα με τον De Meo τα πράγματα πάνε καλά. Το κόστος της ανάπτυξης νέων ηλεκτρικών μοντέλων έπεσε κατά 40% και ο χρόνος ανάπτυξης κατά 25%.

abb_img