Η Volvo αύξησε τις πωλήσεις των αυτοκινήτων της κατά 16,5% το 2021. Η εταιρεία προχώρησε σε ταξινόμηση 1.715 νέων αυτοκινήτων, παρά τους περιορισμούς της εφοδιαστικής αλυσίδας λόγω έλλειψης ημιαγωγών. Συγχρόνως, παρατηρούμε υψηλή ζήτηση και αυξημένες παραγγελίες για τα αμιγώς ηλεκτρικά ή plug-in υβριδικά μοντέλα Recharge.
Volvo Recharge, η εγγύηση για αύξηση των πωλήσεων
Συγκεκριμένα, τα μοντέλα Volvo Recharge παρουσίασαν αύξηση στις πωλήσεις τους κατά 87% το 2021. Σχεδόν 1 στα 2 οχήματα της Volvo, που ταξινομήθηκαν, ήταν μοντέλο Recharge. Εντύπωση προκαλεί, το γεγονός ότι το ποσοστό πωλήσεων των Recharge στην Ελλάδα είναι κατά πολύ μεγαλύτερο από το αντίστοιχο σε παγκόσμιο επίπεδο. Επιπλέον, το XC40 Recharge ήρθε πρώτο ανάμεσα στα premium SUV της κατηγορίας C με ηλεκτρικό και plug-in υβριδικό κινητήρα, κατακτώντας μερίδιο 31% επί των συνολικών πωλήσεων.
Την υψηλή ζήτηση για τα ηλεκτροκίνητα Volvo Recharge δικαιολογεί το νέο ισχυρό σύστημα κίνησης των μοντέλων. Ακόμα, η μεγαλύτερη μπαταρία, που διαθέτουν πλέον τα plug-in hybrid μοντέλα των σειρών 60 και 90, καθώς και η διάθεση του αμιγώς ηλεκτρικού XC40 Recharge αύξησαν τις παραγγελίες. Στην ομάδα των Recharge η Volvo Car Hellas σύντομα θα προσθέσει το αμιγώς ηλεκτρικό crossover C40 Recharge.
Οι εταιρικές πωλήσεις
Η Volvo σημείωσε αύξηση και στις εταιρικές πωλήσεις κατά 23% το 2021. Συγκεκριμένα, οι ταξινομήσεις των μοντέλων Recharge αυξήθηκαν κατά 90%, αποτελώντας το 61% των συνολικών εταιρικών πωλήσεων. Ο μηδενικός ή χαμηλός φόρος χρήσης των αμιγώς ηλεκτρικών και plug-in hybrid μοντέλων Recharge ωθεί τους εταιρικούς πελάτες στην επιλογή αυτή.
Νέα εμπειρία για τον πελάτη
Το 2021 η Volvo Car Hellas με τη Volvo Cars λάνσαρε μια σειρά από συστήματα και υπηρεσίες, που υποστηρίζουν το ψηφιακό μετασχηματισμό της σουηδικής εταιρείας με γνώμονα τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του πελάτη. Ουσιαστικά, η Volvo προχώρησε στην αναβάθμιση της επαφής με τους υφιστάμενους και υποψήφιους πελάτες της.
Οι πελάτες έχουν πλέον τη δυνατότητα ψηφιακής εξυπηρέτησης από την ιστοσελίδα έως και το συνεργείο. Διεύρυναν επίσης και τη δυνατότητα επικοινωνίας με τους πελάτες οποτεδήποτε μέσω τηλεφώνου, e-mail ή Web Chat παρέχοντας υποστήριξη υψηλής ποιότητας. Τέλος, οι πελάτες μπορούν να αξιολογήσουν την εμπειρία τους και να δώσουν feedback στην εταιρεία.
Σχετικά με τα γνήσια ανταλλακτικά, η Volvo αύξησε τα έσοδα της το 2021 κατά 10%. Στη συγκεκριμένη αύξηση συνέβαλε το πρόγραμμα «Εφ’ όρου Ζωής Εγγύησης Ανταλλακτικών» της εταιρείας. Ακόμη, και οι επισκέψεις των πελατών σε εξουσιοδοτημένους επισκευαστές παρουσίασαν αύξηση κατά 5,4%. Τέλος, η Volvo αύξησε τα έσοδα της από τις πωλήσεις των γνήσιων αξεσουάρ κατά 32%, τα οποία χρησιμοποιούν οι πελάτες για την αξιοποίηση των αυτοκινήτων στο μέγιστο.
Πιστοί στη Volvo
Οι πελάτες της εταιρείας παραμένουν σταθεροί στη μάρκα, καθώς θα σύστηναν σε ποσοστό 94,1% τα μοντέλα της για αγορά ενός νέου οχήματος. Ακόμα το 83,1% των πελατών θα σύστηνε το service στους εξουσιοδοτημένου επισκευαστές.
Το όραμα της Volvo και οι επόμενες κινήσεις
Ο πρόεδρος και Διευθύνων σύμβουλος της Volvo Car Hellas, Νίκος Γιαννουσάς, δήλωσε, ότι ο μετασχηματισμός της λειτουργίας της εταιρείας με γνώμονα την ηλεκτροκίνηση και τη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη, οδηγεί στην παροχή σύγχρονων υπηρεσιών και προϊόντων που συμβάλλουν σε βιώσιμες μετακινήσεις και καλύτερη εν γένει ποιότητα ζωής.
Τέλος, κατά τον ίδιο, φιλοδοξία της Volvo για το 2022 είναι να ενισχύσει κι άλλο τη διάδοση της ηλεκτροκίνησης με κορυφαία προϊόντα, αλλά και την εξοικείωση των καταναλωτών με την έννοια της βιωσιμότητας, που είναι βασικός πυλώνας της λειτουργίας της, το ίδιο σημαντικός με την ασφάλεια.