Η Ford θέλει να ενισχύσει το ηλεκτρικό της αποτύπωμα στην Ευρώπη προσφέροντας επτά νέα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα μέχρι το 2024. Δηλαδή, Τρία επιβατικά και τέσσερα επαγγελματικά.
Η αμερικάνικη εταιρεία είναι έτοιμη να παρουσιάσει επτά νέα ηλεκτροκίνητα μοντέλα στοχεύοντας να αυξήσει κατά πολύ τις πωλήσεις στην Ευρώπη. Συγκεκριμένα, στόχος της είναι να πουλήσει περισσότερα από 600.000 ηλεκτρικά οχήματα μηδενικών ρύπων στη Γηραιά Ήπειρο, μέχρι το 2026.
Η αμερικάνικη φίρμα έχει προγραμματίσει να κατασκευάσει 1,2 εκατομμύρια ηλεκτρικά οχήματα τα επόμενα έξι χρόνια στην Κολωνία. Η συνολική επένδυση ανέρχεται στα 2 δισεκατομμύρια δολάρια.
Ποια είναι τα 3 νέα ηλεκτρικά επιβατικά της Ford
Η νέα Mustang Mach-E και η Mustang Mach–E GT στην Ευρώπη το 2021, σημείωσαν μεγάλη επιτυχία. Έτσι, η Ford αποκάλυψε τα επτά νέα ηλεκτρικά οχήματα που θα πλαισιώσουν την οικογένεια της φίρμας στην Ευρώπη, εκ των οποίων τα τρία είναι επιβατικά.
Αυτή είναι η ηλεκτρική Ford Mustang του… 1967!
Αρχής γενομένης από το 2023, η Ford θα ξεκινήσει την παραγωγή ενός ολοκαίνουργιου ηλεκτρικού μεσαίου crossover στην Κολωνία. Σύμφωνα με πληροφορίες η αυτονομία του θα αγγίζει τα 500 χιλιόμετρα. Επιπλέον, το δεύτερο ηλεκτρικό θα μπει στη γραμμή παραγωγής της Κολωνίας το 2024. Ο λόγος για ένα Sport Crossover.
Ωστόσο, ξεχωρίζει το πιο δημοφιλές μοντέλο της Ford στην Ευρώπη, το Puma, το οποίο θα κυκλοφορήσει σε ηλεκτρική έκδοση. Τόπος κατασκευής του Puma θα είναι όπως όλα δείχνουν η Κραϊόβα της Ρουμανίας, με έτος έναρξης παραγωγής το 2024.
Τα τέσσερα επαγγελματικά μοντέλα
Επιπλέον, έχουμε και τέσσερα νέα επαγγελματικά ηλεκτρικά οχήματα στη γκάμα της Ford. Ο λόγος για το νέο Transit Custom Van με βάρος ενός τόνου. Όπως επίσης και το πολυχρηστικό Tourneo Custom με πιθανή ημερομηνία κατασκευής το 2023. Η επόμενη γενιά του μικρότερου Transit Courier Van και του Tourneo Courier το 2024, θα είναι τα άλλα δύο οχήματα.
Ford: 6 νέοι φορτιστές για όλα τα γούστα!
Αύξηση της παραγωγής μπαταριών στην Ευρώπη
Τέλος, τα σχέδια ηλεκτροκίνησης οχημάτων της Ford δημιούργησαν την ανάγκη για αύξηση τις παραγωγής στην Ευρώπη. Σε αυτό το πλαίσιο, ένα νέο εργοστάσιο συναρμολόγησης μπαταριών θα λειτουργήσει στην Τουρκία έως το 2024, ως μέρος μιας επένδυσης 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων.