BMW: Διαδικτυακό το 25% των πωλήσεων έως το 2025

Η BMW στο πλαίσιο του μετασχηματισμού της, επιθυμεί το 25% των πωλήσεων της να πραγματοποιείται διαδικτυακά μέχρι το 2025.

Ακούστε το άρθρο

Στο πλαίσιο του επιχειρηματικού της μετασχηματισμού, η BMW επιδιώκει την πώληση ενός μέρους των αυτοκινήτων της μέσω διαδικτύου. Συγκεκριμένα, επιθυμεί το 1/4 των πωλήσεων της να είναι ηλεκτρονικές έως το 2025.

Αν και οι διαδικτυακές πωλήσεις αφορούσαν τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, πλέον παρατηρούμε την τάση και στις πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων. Επί της ουσίας, η γερμανική φίρμα επιθυμεί να προσδώσει ηλεκτρονικό χαρακτήρα στις πωλήσεις της.

BMW iX1: Αποστολή εξετελέσθη στον πάγο!

Διαδικτυακές πωλήσεις με τη βοήθεια της Adobe

Στο πλευρό της BMW στο εν λόγω εγχείρημα, βρίσκεται η Adobe ως προς την διαχείριση των δεδομένων. Ακόμη, η Adobe θα συμβάλλει στην εξατομικευμένη ψηφιακή εμπειρία των υποψήφιων αγοραστών της BMW, καθώς και στις διαδικτυακές πωλήσεις νέων οχημάτων. Τέλος, υπάρχει και η περίπτωση της επέκτασης της διαδικτυακής εμπειρίας και στο χώρο του test drive.

BMW iX M60: Στην Ελλάδα με 619 ίππους!

Ποιες είναι οι αλλαγές που θα δούμε

BMW: Διαδικτυακό το 25% των πωλήσεων έως το 2025

Η διαδικτυακή πώληση θα επιφέρει αλλαγές στο γενικότερο τρόπο πώλησης των αυτοκινήτων της BMW. Συγκεκριμένα, η γερμανική φίρμα θα πρέπει να επανακαθορίσει την τιμολογιακή της πολιτική, καθώς οι διαδικτυακές πωλήσεις δεν επιτρέπουν τη διαπραγμάτευση.

BMW: Υπερδιπλάσιες πωλήσεις για τα αμιγώς ηλεκτρικά

Ακόμη, θα πρέπει να προσφέρει ηλεκτρονικά στους υποψήφιους αγοραστές τη διαμόρφωση των δικών τους αυτοκινήτων και όχι την επιλογή από προκατασκευασμένα.

Ο Αντιπρόεδρος της BMW, Jens Thiemer, δήλωσε:

«Το ένα τρίτο όλων των αγοραστών μπορεί πολύ ξεκάθαρα να φανταστεί να αγοράσει ένα αυτοκίνητο διαδικτυακά. Και πρέπει να προετοιμαστούμε μαζί με τους εμπόρους λιανικής ώστε να είναι εφικτό».

Επιπλέον, σχετικά με τα φυσικά σημεία πώλησης ανέφερε:

«Είναι η κύρια επαφή για τη μάρκα μας και είναι πόροι που η εταιρεία δεν είναι έτοιμη να χάσει. Για ένα τέλειο ταξίδι, λοιπόν, ενός πελάτη χρειάζονται αυτά τα σημεία πώλησης».

abb_img