Η Volkswagen άνοιξε κανάλι στο TikTok με τον τίτλο «newauto». Μάλιστα, το ίδιο όνομα έχει και η νέα στρατηγική του Ομίλου σχετικά με την προώθηση της κινητικότητας του μέλλοντος. Ουσιαστικά, η γερμανική φίρμα επιθυμεί μέσω της δημιουργίας διασκεδαστικών βίντεο να επικοινωνήσει τη μεταστροφή της προς την ηλεκτροκίνηση.
Vοlkswagen ID. Buzz: Με απίστευτες ψηφιακές υπηρεσίες!
Η θεματολογία του καναλιού της Volkswagen στο TikTok
Η Volkswagen στο κανάλι «newauto» θα προβάλλει περιεχόμενο σχετικό με την απαλλαγή από τις εκπομπές άνθρακα και την κυκλική οικονομία. Επιπλέον, θα παρουσιάζει υλικό, το οποίο θα αφορά τις μπαταρίες ηλεκτρικών οχημάτων και τη φόρτιση τους. Ακόμη, θα αναδείξει θεματολογία σχετική με τα λογισμικά αυτοκινήτων και την αυτόνομη οδήγηση.
Ουσιαστικά, η Volkswagen στοχεύει στην προβολή σε συγκεκριμένες ομάδες, μιας αυτόνομης και ατομικής κινητικότητας χωρίς εκπομπές ρύπων.
Έναρξη παραγωγής για το Vοlkswagen ID. Buzz
Γιατί TikTok;
Η Volkswagen δημιούργησε κανάλι στο TikTok, καθώς το μεγαλύτερο μέρος των χρηστών του είναι λάτρεις της τεχνολογίας και της βιωσιμότητας. Επιλέγουν, την συγκεκριμένη πλατφόρμα για την ψυχαγωγία τους, αλλά και την ανακάλυψη κάτι φρέσκου.
Οι εταιρείες, δηλαδή, προσεγγίζουν στη συγκεκριμένη πλατφόρμα την Gen Z, τους Millennials και την κατηγορία των 25+, μέσω του χιούμορ, της αυθεντικότητας και της δημιουργικότητας.
Αστυπάλαια: Παγκόσμια πρεμιέρα του Vοlkswagen ID. Buzz
Ακόμη, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας το 77% των παγκόσμιων χρηστών δηλώνουν λάτρεις του αυτοκινήτου και ότι ενδιαφέρονται για την τεχνολογία. Επιπλέον, το 51,9% των χρηστών ενδιαφέρεται για τα περιβαλλοντικά θέματα. Τέλος, το 40% των χρηστών θα ήθελε να δει βίντεο γυρισμένα «παρασκηνιακά» σε χώρους εργασίας.
Vοlkswagen e-Crafter: Ηλεκτρικό ασθενοφόρο στην Αστυπάλαια
Τέλος, η Volkswagen στοχεύει στην προσέγγιση συγκεκριμένων ομάδων στις αγορές της Ευρώπης, των ΗΠΑ και της Κίνας. Σε αυτό το πλαίσιο διατηρεί λογαριασμούς και στις ακόλουθες πλατφόρμες:
- Weibo (Κίνα)