Το Peugeot e-208 καταφέρνει να κερδίζει τις εντυπώσεις, όχι μόνο με την εμφάνισή του, αλλά και με τις δυνατότητές του. Χάρη στις οποίες ακόμη και οι αρνητές των ηλεκτρικών, το βλέπουν δουν με άλλο μάτι. Επιπλέον, η τιμή του Peugeot e-208 ξεκινάει από τα 33.500 ευρώ, με πλουσιοπάροχο εξοπλισμό για να μην σας λείψει τίποτα!
Ένας Λέων με τα όλα του!
Η εξωτερική σχεδίαση του ηλεκτρικού 208 δεν ξεφεύγει από την πεπατημένη των εκδόσεων με θερμικούς κινητήρες. Σαφώς και υπάρχουν μερικά στοιχεία διαφοροποίησης (το λογότυπο «e» στην 3η κολώνα, την μπλε απόχρωση στη μάσκα κλπ.), ωστόσο στο σύνολο δεν θα δείτε διαφορές.
Το εμπρόσθιο μέρος είναι μακράν το πιο εντυπωσιακό, με τα LED φωτιστικά σώματα να θυμίζουν… κυνόδοντες λιονταριού. Από εκεί και πέρα θα λατρέψετε τις ανάγλυφες επιφάνειες του αποκλειστικά 5θυρου αμαξώματος, τα φαρδιά φτερά, αλλά και τους τονισμένους ώμους, που εντείνουν το δυναμισμό του γαλλικού μοντέλου.
Peugeot 408: Νέο μέλος στη γαλλική «οικογένεια»
Φουτουριστική, ποιοτική και άνετη η καμπίνα του Peugeot e-208
Με το «καλημέρα», η καμπίνα του ηλεκτρικού γαλλικού μικρού μοντέλου δηλώνει τον τεχνολογικά προηγμένο χαρακτήρα της. Το κάθισμα με την εξαιρετική πλευρική στήριξη δίνει σημαντικούς πόντους, όμως σίγουρα θα μείνετε με το στόμα ανοιχτό όταν αντικρίσετε το PEUGEOT i-Cockpit.
Ουσιαστικά μιλάμε για μία εντυπωσιακή οθόνη του πίνακα οργάνων, με τρισδιάστατη απεικόνιση και μέγεθος που φτάνει τις 10 ίντσες. Μέσω αυτής ο οδηγός λαμβάνει όλες τις απαραίτητες ενδείξεις του αυτοκινήτου στο ψηφιακό περιβάλλον που θα επιλέξει. Στο ανώτερο σημείο της κεντρικής κονσόλας υπάρχει η οθόνη 10 ιντσών του infotainment, μέσω της οποίας ο οδηγός μπορεί να χειριστεί πολλές παραμέτρους του e-208.
Η ποιότητα των επενδύσεων είναι κορυφαία για την κατηγορία, ενώ στις περισσότερες επιφάνειες συναντάμε μαλακές επενδύσεις. Η συνολική εμπειρία είναι αναβαθμισμένη από τον ατμοσφαιρικό φωτισμό και τις αλουμινένιες επενδύσεις. Χωροταξικά τώρα, τέσσερις επιβάτες θα βολευτούν με χαρακτηριστική άνεση. Οι θήκες για μικροαντικείμενα ικανοποιούν, με τον διαθέσιμο όγκο για τις αποσκευές να αγγίζει τα 311 λίτρα.
Ισχυρό μοτέρ το Peugeot e-208
Κάτω από το δυναμικό αμάξωμα του e-208 συναντάμε έναν ηλεκτρικό κινητήρα, ισχύος 136 ίππων και 260 Nm ροπής. Η δύναμη καταλήγει στον εμπρόσθιο άξονα, ενώ η υγρόψυκτη μπαταρία λιθίου των 50 kWh έχει βολευτεί κάτω από τις εμπρός και τις πίσω θέσεις. Τα 100 χλμ./ώρα στο κοντέρ, ο οδηγός θα τα δει σε 8,1 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 150 χλμ./ώρα.
Όσο για την κατανάλωση, η εταιρεία ανακοινώνει 16,3 – 16,9 kWh/100 χλμ. σε μεικτές συνθήκες οδήγησης και 12,7 – 12,8 kWh/100 χλμ. σε αστικό περιβάλλον. Σχετικά με τους χρόνους φόρτισης, μέσω wallbox των 7,4 kW, η μπαταρία γεμίζει σε 7,5 ώρες, ενώ σε ταχυφορτιστή αρκούν τα 30 λεπτά για φόρτιση μέχρι το 80%.
Το Peugeot 308 με αξεσουάρ 3D εκτύπωσης
Με γαλλικό… «πάτημα» στο δρόμο
Η οδήγηση του Peugeot e-208 είναι εύκολη, απόλυτα ήσυχη και ταυτόχρονα συναρπαστική. Στο σανίδωμα του γκαζιού, ο οδηγός απολαμβάνει έντονη επιτάχυνση, ενώ η ανάρτηση θα λέγαμε ότι ισοπεδώνει κάθε κακοτεχνία του οδοστρώματος.
Επιπλέον ο οδηγός έχει στη διάθεση του 3 προγράμματα οδήγησης (Eco, Normal και Sport), τα οποία ανάλογα με την επιλογή, επηρεάζουν την απόκριση του γκαζιού, του τιμονιού και την απόδοση ορισμένων συστημάτων όπως ο κλιματισμός. Όμως, μην περάσει από το μυαλό σας ότι θα «ξεμείνετε» από δύναμη! Τουναντίον, αφού ακόμα και στο «Eco» η δύναμη είναι αρκετή ανά πάσα ώρα και στιγμή!
Ιδανική αγοραστική επιλογή
Το Peugeot e-208 καταφέρνει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο να φέρει στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης τον μέσο οδηγό. Για την ακρίβεια, ακόμη και εκείνον που πιθανό να κοιτάει με καχυποψία τα ηλεκτρικά μοντέλα. Οι 136 ίπποι του προσφέρουν δυνατές επιδόσεις και πολύ καλή αυτονομία! Και προφανώς, εντός των τειχών της πόλης δεν έχει αντίπαλο, όντας ευχάριστο και εύχρηστο στην καθημερινότητα!
Φωτογραφίες: Δημήτρης Γράτσος