Αρκετές χώρες πραγματοποίησαν τεράστια βήματα προς ένα καθαρότερο μέλλον το 2020, με την αγορά ηλεκτρικών οχημάτων να αυξάνεται στις περισσότερες περιοχές του κόσμου.
Η Κίνα διαθέτει τη μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ενώ η Νορβηγία έχει το υψηλότερο μερίδιο ηλεκτρικών αυτοκινήτων στις συνολικές πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων.
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα βρίσκονται εδώ και λίγα χρόνια στο προσκήνιο κάτι το οποίο επιταχύνθηκε το 2020 με τη σημαντική αύξηση της χρηματιστηριακής αξίας της Tesla το 2020 και με αρκετές χώρες, όπως και κατασκευαστές αυτοκινήτων να ανακοινώνουν τους νέους στόχους τους για πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων.
Aν και εξακολουθούν να αποτελούν ένα μονοψήφιο ποσοστό των παγκόσμιων πωλήσεων επιβατικών αυτοκινήτων, αρκετές χώρες, ειδικά στην Ευρώπη, έχουν σημειώσει τεράστια βήματα προς ένα καθαρότερο μέλλον το 2020 με την χρήση ηλεκτρικών αυτοκίνητων.
Ενώ η Νορβηγία είναι μακράν η χώρα με το υψηλότερο μερίδιο ηλεκτρικών αυτοκινήτων στις συνολικές πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων, καμία χώρα δεν πλησιάζει ακόμη την Κίνα όσον αφορά το απόλυτο μέγεθος της αγοράς.
Σύμφωνα με την Κινέζικη Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκίνητων οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων μπαταρίας (BEV) και plug-in υβριδικών ανήλθαν σε 1,00 εκ. και 250 χιλιάδες αντίστοιχα.
Το συγκεκριμένο γεγονός τοποθετεί την Κίνα αρκετά μπροστά από τη Γερμανία με 395,000 πωλήσεις, η οποία ξεπέρασε σε πωλήσεις την Αμερική (328,000).
Αρκετές ευρωπαϊκές αγορές σημείωσαν τριψήφια αύξηση στις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων το 2020 παρά τη μείωση στις συνολικές πωλήσεις αυτοκίνητων, ενώ σύμφωνα με τη βάση δεδομένων EV-Volumes, οι Η.Π.Α. σημείωσαν ανάπτυξη μόλις 4%.
Οι ΗΠΑ με 328,000 πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων εξακολουθούν να είναι η τρίτη μεγαλύτερή αγορά μπροστά από τη Γαλλία, το Ηνωμένο Βασίλειο.