BYD: «Ηλεκτρική» επέλαση στην Ευρώπη με τρία νέα μοντέλα!

Η BYD επεκτείνεται δυναμικά στην Ευρώπη, λανσάροντας τρία νέα ηλεκτρικά μοντέλα μέχρι το τέλος του έτους, για όλα τα γούστα.

Ακούστε το άρθρο

Η BYD θέλει να κάνει αισθητή της παρουσία της και στην Γηραιά Ήπειρο. Η κινέζικη εταιρεία θα λανσάρει μαζικά στην αγορά της Ευρώπης 3 νέα ηλεκτρικά μοντέλα. Ο λόγος για το συμπαγές crossover Atto 3, το μεγάλο SUV Tang και το σεντάν Han.

Περισσότερες πληροφορίες για τα τρία νέα μοντέλα, θα αποκαλύψει τον προσεχή Οκτώβριο, στην Έκθεση Αυτοκινήτου στο Παρίσι.

BYD: Σκέψεις για εργοστάσιο στην Ευρώπη

«Ηλεκτρική» επέκταση σε 8 ευρωπαϊκές χώρες

To Tang είναι ήδη διαθέσιμο προς πώληση στην αγορά της Νορβηγίας από τον Αύγουστο του 2021. Επιπλέον, από τον επόμενο μήνα η μάρκα σε πρώτη φάση θα ξεκινήσει πωλήσεις στις αγορές της Δανίας, του Βελγίου, της Ολλανδίας, της Σουηδίας και του Ισραήλ.

Μέχρι το τέλος του έτους, θα ξεκινήσει και η δεύτερη φάση, με τα μοντέλα της BYD να είναι διαθέσιμα στις αγορές της Γερμανίας, της Γαλλίας και του Ηνωμένου Βασιλείου.

Η BYD κάνει «πράσινες» τις μεγαλουπόλεις

Το Atto 3 θα είναι το best-seller της BYD στην Ευρώπη

Τα τρία μοντέλα που διαθέτει η εταιρεία στην ευρωπαϊκή αγορά, τα χαρακτηρίζει ως «premium προσιτά». Επιπλέον, σε ότι έχει να κάνει με τις τιμές των εν λόγω μοντέλων, δεν υπάρχουν περισσότερες πληροφορίες. Ωστόσο, η τιμή του Tang στη Νορβηγία φτάνει τα 64.000 ευρώ.

Όσον αφορά το Atto 3, θα είναι το πιο περιζήτητο μοντέλο της BYD στην Ευρώπη, κατά τα λεγόμενα των ανθρώπων της. Στην Κίνα, η τιμή του είναι 22.500 ευρώ, ενώ το μοντέλο διαθέτει ένα ηλεκτρικό μοτέρ και χρησιμοποιεί τη νέα πλατφόρμα e-platform 3.0 της εταιρείας, με αυτονομία 420 χιλιομέτρων.

BYD Seal: Τα έσπασε στο τεστ αποφυγής ταράνδου!

Τέλος, παρά το γεγονός ότι η BYD επεκτείνεται σημαντικά στην παραγωγή αυτοκίνητων, δεν ξεχνάει και τον αρχικό της σκοπό, ο οποίος ήταν η κατασκευή μπαταριών. Η κινέζικη μάρκα θα δραστηριοποιείται παράλληλα και σε αυτόν τον τομέα.

Πιο συγκεκριμένα, η BYD ξεκίνησε τη λειτουργία της ως εταιρεία κατασκευής μπαταριών και συνέχισε με την παραγωγή αυτοκινήτων από το 2003. Για την ιστορία, να αναφέρουμε ότι είναι η τρίτη μεγαλύτερη εταιρεία κατασκευής μπαταριών, μετά την CATL και την LG.

abb_img