Αισίως το Suzuki S-Cross πέρασε στη 3η γενιά του και πλέον προσφέρεται ολιστικά αλλαγμένο. Αιχμή του δόρατος είναι τόσο η αιχμηρή εμφάνισή του, όσο και ο αποδοτικός και ήπια υβριδικός κινητήρας του. Κερασάκι στην τούρτα η τιμή κτήσης του (για τα δεδομένα της εποχής) αφού το νέο S-Cross ξεκινάει από τα 21.730 ευρώ.
Μοντέρνα και σύγχρονη σχεδίαση
Στο νέο S-Cross οι σχεδιαστές της Suzuki έκαναν το κάτι παραπάνω. Και αυτό γιατί δεν θέλησαν απλά να το φρεσκάρουν, αλλά το άλλαξαν ολοκληρωτικά για να κεντρίσει περισσότερο το ενδιαφέρον του κοινού.
Το εμπρόσθιο μέρος του αυτοκινήτου σε αιχμαλωτίζει με τη μεγάλη μάσκα και τα ευμεγέθη φωτιστικά σώματα. Στο πλάι, τα πλαστικά προστατευτικά στους θόλους έχουν πιο τετράγωνο σχήμα, ενώ πίσω υπάρχει ο νέος προφυλακτήρας με εντονότερες ακμές και φωτιστικά σώματα τύπου LED.
Test Drive || Suzuki Across PHEV: Διδυμο-τειχο Μπλουζ!
Ποιοτική & ευρύχωρη η καμπίνα του S-Cross
Στο ταμπλό ξεχωρίζει η νέα οθόνη αφής (9 ιντσών για τις πλούσιες εκδόσεις, 7 για τις υπόλοιπες) για το σύστημα infotainment. Τα υλικά για την κατασκευή της καμπίνας είναι ποιοτικά, ενώ και η συναρμογή ενθουσιάζει, όπως και η εργονομία.
Η ευρυχωρία είναι εξαιρετική και τέσσερις επιβάτες απολαμβάνουν βασιλική… άνεση. Επιπλέον, υπάρχει άφθονος χώρος για το κεφάλι και τα πόδια, με τον χώρο αποσκευών να αγγίζει τα 430 λίτρα.
Εξαιρετικός κινητήρας!
Το μηχανικό σύνολο που κινεί το Suzuki S-Cross μας είναι γνώριμο. Είναι ο ήπια υβριδικός 1.400άρης BoosterJet, με ισχύ 129 ίππων και 235 Nm ροπής. Τις αρετές του συγκεκριμένου κινητήρα αναδεικνύει και το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, χάρη στην εξαιρετική του κλιμάκωση.
Το S-Cross προσφέρει ικανοποιητικές επιδόσεις χωρίς να απαιτεί μεγάλες ποσότητες καυσίμου. Για του λόγου το αληθές για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα θέλει 9,5 δευτερόλεπτα, με τη μέση εργοστασιακή κατανάλωση να φτάνει τα 5,3 λίτρα/100 χιλιόμετρα.
Άξιος αναφοράς είναι ο τρόπος που λειτουργεί το υβριδικό σύστημα του S-Cross. Η ηλεκτρογεννήτρια του συνδέεται με ιμάντα στον στροφαλοφόρο άξονα και παίρνει ενέργεια από μία μπαταρία ιόντων λιθίου 48V χωρητικότητας 0,38 kWh. Η ηλεκτρογεννήτρια είναι ουσιαστικά το δυναμό και παράλληλα παίζει τον ρόλο της μίζας για τη γρήγορη και ανεπαίσθητη επανεκκίνηση του κινητήρα.
Όταν ο οδηγός ζητήσει επιτάχυνση, τότε η ηλεκτρογεννήτρια γίνεται κινητήρας και βοηθάει το έργο του θερμικού κινητήρα. Στο σύνολο τους όλα τα παραπάνω προσφέρουν μεστή απόκριση από το χαμηλό φάσμα στροφών, χωρίς ο οδηγός να καταφεύγει συνεχώς στο κιβώτιο. Κάτι που προσφέρει έξτρα όφελος στον τομέα της κατανάλωσης.
Το Suzuki S-Cross αποκτά φουλ υβριδική έκδοση
Εμπνέει σιγουριά κι ασφάλεια σε κάθε διαδρομή
Το Suzuki S-Cross καταφέρνει να σε πείσει από τα πρώτα μέτρα ότι μαζί του θα απολαύσεις κάθε διαδρομή. Η ανάρτηση φιλτράρει τα κακώς κείμενα του οδοστρώματος, ενώ αν πρέπει να στρίψεις θα κάνει απροβλημάτιστα τη δουλειά της.
Παράλληλα προσφέρει ευθυβολία στον ανοιχτό αυτοκινητόδρομο, «καταπίνοντας» για πλάκα τεράστιες αποστάσεις. Στις στροφές η πρόσφυση ικανοποιεί, με τις κλίσεις στις καμπές να είναι απόλυτα λογικές. Αν πρέπει να κινηθείτε εκτός δρόμου, το ιαπωνικό SUV δεν θα πει όχι! Μάλιστα, να έχετε κατά νου ότι τα 175 χιλιοστά απόστασης από το έδαφος γενικά ικανοποιούν. Ωστόσο, η έλλειψη τετρακίνησης θέτει κάποια όρια.
Σε κάθε περίπτωση, το νέο Suzuki S-Cross σε προ(σ)καλεί να ζήσεις μαζί του κάθε είδους περιπέτεια, εντός και εκτός δρόμου!