Το τελευταίο διάστημα, αρκετές φήμες κυκλοφορούν σχετικά με την 8η γενιά του Golf, η οποία θα είναι και η τελευταία στην ιστορία του. Ωστόσο, μία πρόσφατη συνέντευξη του CEO της Volkswagen στον βρετανικό Τύπο, αλλάζει τα δεδομένα.
Όπως όλα δείχνουν, το δημοφιλές γερμανικό μοντέλο θα συνεχίσει για θα δούμε και 9η γενιά του. Μάλιστα, θα είναι ηλεκτρικό και θα αποτελεί ένα από τα μέλη της οικογένειας ID.
Ένα Volkswagen Golf R «πιάστηκε» με 280 χλμ./ώρα!
Τι δήλωσε ο CEO της Volkswagen;
Το αφεντικό της φίρμας, Thomas Schafer, δήλωσε ότι η εταιρεία δεν θα αποσύρει το όνομα Golf. Μάλιστα, θα μπορούσε να γίνει μέλος της σειράς ID, ως αμιγώς ηλεκτρικό όχημα. Επιπλέον, ανέφερε ότι το τωρινό Volkswagen Golf 8ης γενιάς, πρόκειται να αποσυρθεί από την αγορά μεταξύ 2027 και 2028.
«Έχουμε εμβληματικά ονόματα, Golf και GTI. Θα ήταν τρελό να τα αφήσουμε να πεθάνουν και να χαθούν», συμπλήρωσε ο Thomas Schafer.
Επιπλέον, είναι ήδη γνωστή στους υποψήφιους αγοραστές, η άμεση σύνδεσή του με τα ηλεκτρικά οχήματα της γερμανικής φίρμας.
Επιπλέον, επεσήμανε το παράδειγμα του Volkswagen ID.Buzz, το οποίο μετά τον κωδικό ID έχει μία ονομασία. Άρα, δεν αποτελεί νόμο ότι τα μοντέλα ID θα έχουν πάντα ένα αριθμό μετά, όπως για παράδειγμα ID.3, ID.4 κλπ. Πιθανότατα, η επόμενη γενιά του γερμανικού μοντέλου να έχει την ονομασία ID.Golf.
Volkswagen Golf: Πεντάστερο στην ασφάλεια για πολλοστή φορά
Τα Volkswagen Golf και ID.3 μπορούν να συνυπάρξουν
Ο Schafer κατέστησε σαφές ότι το Golf δεν θα αντικαταστήσει το Volkswagen ID.3, ούτε το αντίθετο. Όταν ρωτήθηκε αν υπάρχει χώρος και για τα δύο μοντέλα, ο Schafer είπε «ναι». Και πρόσθεσε: «Το ID.3 δεν ήταν ποτέ διάδοχος του Golf, είναι περισσότερο ένα Golf Plus».
Το Golf θα είναι μεταξύ του νέου μοντέλου πόλης ID.2 και του ID.3. Πιθανότατα, θα χρησιμοποιήσει την νέα πλατφόρμα SSP, η οποία τα επόμενα χρόνια θα αντικαταστήσει τη σημερινή πλατφόρμα MEB EV.
Volkswagen: Τέλος το ηλεκτρικό Golf
Αβέβαιο το μέλλον του Volkswagen Polo;
Σύμφωνα με πληροφορίες, το Polo πάει προς κατάργηση. Μάλιστα, ο CEO της Volkswagen ανέφερε ότι λόγω των νέων προτύπων εκπομπών Euro7, το μέλλον των οικονομικότερων μοντέλων θα είναι δύσκολο.
Ο πρόσθετος εξοπλισμός που πρέπει να ενσωματωθεί σε αυτά τα οχήματα, ώστε να πληρούν το Euro7, θα ανεβάσει το κόστος. Και μία αύξηση της τάξεως των 3.000–5.000 ευρώ, θα τα κάνει ασύμφορα στην αγορά. Τέλος σύμφωνα με παλαιότερες δηλώσεις, το νέο μικρό ηλεκτρικό μοντέλο θα είναι διαθέσιμο με τιμή κάτω από 25.000 ευρώ.