Όλοι θυμόμαστε την απολαυστική ταινία δράσης «Ληστεία α λα Ιταλικά» του 2003 για πολλούς λόγους. Ένας εξ αυτών είναι η Charlize Theron, για την οποία οι συστάσεις περιττεύουν. Ένας άλλος εξίσου σημαντικός λόγος, είναι τα αξιολάτρευτα MINI Cooper S.
Πιο συγκεκριμένα, τρία MINI (μπλε, κόκκινο και λευκό) τρέχουν σαν τρελά σε μία σκηνή της ταινίας. Προσπαθώντας να ξεφύγουν από τις αστυνομικές αρχές, κάνουν φοβερούς ελιγμούς, ανεβοκατεβαίνουν σκάλες, εισβάλλουν ακόμα και στο… Μετρό.
Με το MINI Cooper S Clubman ALL4 στην Ισλανδία
Οι διάφοροι περιορισμοί έκαναν τα MINI ηλεκτρικά
Ωστόσο, αυτό που δεν γνωρίζουν οι περισσότεροι για τα εν λόγω μοντέλα, είναι ότι δεν είχαν θερμικό κινητήρα κάτω από το καπό τους, αλλά ηλεκτρικό. Γενικότερα, για τις ανάγκες της ταινίας χρησιμοποίησαν 32 οχήματα MINI, εκ των οποίων τα 3 ήταν ηλεκτρικά.
Προφανώς, οι υπεύθυνοι της ταινίας δεν είχαν από την αρχή στο μυαλό τους να χρησιμοποιήσουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην ταινία. Ο λόγος που συνέβη αυτό ήταν οι περιορισμοί που έθεσαν οι αρχές της πόλης του Los Angeles. Ειδικότερα, δεν επέτρεπαν τη χρήση αυτοκινήτων με θερμικό κινητήρα εντός του Μετρό, λόγω των καυσαερίων που εξέπεμπαν.
Πώς έγινε η μετατροπή;
Όταν ο σκηνοθέτης της ταινίας έμαθε για τους περιορισμούς, αμέσως πρότεινε την χρήση 3 ηλεκτρικών ΜΙΝΙ για τη σκηνή στο Μετρό. Αμέσως κάλεσε την BMW για να ελέγξει αν υπάρχει διαθεσιμότητα τέτοιων οχημάτων. Η απάντηση όμως ήταν αρνητική. Έτσι, πήρε την απόφαση να φτιάξουν οι ίδιοι τα ηλεκτρικά MINI.
Ο αρμόδιος για τα αυτοκίνητα της ταινίας John Carpenter, μαζί με τους βοηθούς του, μετέτρεψε τα 3 MINI Cooper S, σε ηλεκτρικά. Πιο συγκεκριμένα, σε καθένα από τα 3 ΜΙΝΙ, αφαίρεσαν το πίσω κάθισμα και τοποθέτησαν μία μεγάλη μπαταρία.
Ένα MINI παγωτατζίδικο στο μουσείο της BMW
Μέχρι και η BMW χρησιμοποίησε αυτή την μετατροπή
Τέλος, το αστείο της υπόθεσης είναι ότι αργότερα η ίδια η BMW χρησιμοποίησε την εν λόγω μετατροπή, σε ένα πρόγραμμα μίσθωσης με συνολικά 450 ηλεκτρικά της βρετανικής μάρκας. Σε αυτά, μία μπαταρία μεγέθους 35kWh έδινε ρεύμα σε έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 150 kW στο εμπρός μέρος του αυτοκινήτου. Αυτός έδινε κίνηση και στους 4 τροχούς του MINI.