Το Suzuki Swift είναι ένα μοντέλο με μακρά ιστορία για την ιαπωνική μάρκα. Πάντοτε ξεχώριζε για τον σπορτίφ χαρακτήρα του, ενώ διακρίνεται και για την οικονομία καυσίμου, χάρη στο ήπια υβριδικό σύστημα που ενσωματώνει. Ένα μοντέλο που μιλάει στην καρδιά του οδηγού, τηρουμένων των αναλογιών της ιπποδύναμής του, χωρίς να κοστίζει μία περιουσία.
Μάλιστα, το Swift έχει ένα δυναμικό παρουσιαστικό που το ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα μοντέλα της κατηγορίας του. Η τρισδιάστατη γρίλια στο εμπρόσθιο μέρος και το χρωμιωμένο φιλέτο, τονίζουν τη σπορ προσωπικότητα του ιαπωνικού μοντέλου, συνδυαστικά με τις ζάντες αλουμινίου.
Test Drive || Suzuki S-Cross 1.4 Hybrid 4WD: Πάει παντού!
Όμορφη και άνετη η καμπίνα του Suzuki Swift
Το ταμπλό του Suzuki Swift περιλαμβάνει ποιοτικά υλικά, με καλή συναρμογή. Στο ανώτερο σημείο της κονσόλας ξεχωρίζει η οθόνη του infotainment, ενώ και η εργονομία είναι εξαιρετική. Η θέση οδήγησης τοποθετεί χαμηλά τον οδηγό, με τα καθίσματα να αγκαλιάζουν επαρκώς το σώμα.
Παράλληλα, η αίσθηση στο εσωτερικό του ιαπωνικού μοντέλου είναι ευχάριστη, ενώ σε γενικές γραμμές, η καμπίνα των επιβατών προσφέρει την ιδανική ευρυχωρία για ένα μοντέλο της συγκεκριμένης κατηγορίας. Επιπλέον, ο χώρος αποσκευών αγγίζει τα 265 λίτρα χωρητικότητας.
Στην Κρήτη με το Suzuki Vitara 1.4Τ Hybrid 4WD
Εξαιρετικό το mild hybrid μηχανικό σύνολο
Κάτω από το καπό του Suzuki Swift συναντάμε έναν κινητήρα βενζίνης 1.197 κυβικών εκατοστών, με απόδοση 83 ίππους και 107 Nm ροπής. Σε ότι αφορά τις επιδόσεις, τα πρώτα 100 χλμ./ώρα θα τα δει ο οδηγός σε 12,2 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 175 χλμ./ώρα. Το σημείο υπεροχής του Suzuki Swift είναι η οικονομία καυσίμου που προσφέρει. Για την ακρίβεια η Suzuki ανακοινώνει 5,1 λτ./100 χλμ., ενώ οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα είναι στα 115 γρ./χλμ.
Test Drive || Suzuki Across PHEV: Διδυμο-τειχο Μπλουζ!
Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης υποβοηθάτε από έναν ηλεκτροκινητήρα 3 ίππων, με μπαταρία 10 Ah. Το ηλεκτρικό μοτέρ υποβοηθά το θερμικό στις επιταχύνσεις, με τη συνεργασία να γίνεται εφικτή μέσω ιμάντα στον στρόφαλο. Στο φρενάρισμα, το ηλεκτρικό μοτέρ αναλαμβάνει τον ρόλο γεννήτριας για τη φόρτιση της μπαταρίας. Το δίδυμο θερμικού κινητήρα και ήπιου υβριδικού συστήματος, συμπληρώνεται ιδανικά από το αυτόματο κιβώτιο CVT. Η λειτουργία του είναι κλασσική για κιβώτιο CVT, επομένως στις έντονες επιταχύνσεις το βουητό είναι έντονο.
Με εξαιρετική οδική συμπεριφορά
Από τα πρώτα χιλιόμετρα καταλαβαίνει κανείς ότι η ανάρτηση έχει σπορ προσανατολισμό, αφού είναι αρκετά σφιχτή. Η ποιότητα κύλισης είναι εξαιρετική και τα ταξίδια στον αυτοκινητόδρομο δεν κουράζουν. Επιπλέον, ακόμη και στις στροφές η οδική συμπεριφορά του Suzuki Swift συναρπάζει. Προφανώς και στην πόλη το ιαπωνικό μοντέλο είναι εγγύηση για άνετες και οικονομικές, καθημερινές μετακινήσεις.
Τέλος, οι τιμές του ανανεωμένου και ήπια υβριδικού Suzuki Swift, ξεκινούν από τα 16.580 ευρώ, ενώ της αυτόματης έκδοσης της δοκιμής μας από τα 17.980 ευρώ. Εν ολίγοις, το Swift παραμένει αρκετά προσιτό, σε μία αγορά που οι τιμές χτυπάνε… κόκκινο. Αν προσθέσουμε και το πλήρες πακέτο που προσφέρει (εμφάνιση, οικονομία, τεχνολογία), τότε η επιλογή του είναι μονόδρομος.